Online semināri un kursi drīzumā
Inovatīvas metodes atalgojuma un motivācijas sistēmu pielāgošanai un uzlabošanai, lai nodrošinātu augstāku darbinieku iesaisti, produktivitāti un lojalitāti.
Dalībnieki seminārā iegūs praktiskus ieteikumus un vadlīnijas, kas palīdzēs nodrošināt, ka darba kārtības noteikumi ir aktuāli, skaidri formulēti un pielāgoti konkrētā uzņēmuma vajadzībām.
Šis kurss iepazīstinās dalībniekus ar OneDrive un SharePoint – diviem spēcīgiem Microsoft rīkiem, kas nodrošina drošu datu glabāšanu, sadarbību un piekļuvi dokumentiem no jebkuras ierīces.
--
Vebinārs tiešsaistē!
1.daļa. Komunikācijas efektivitātes principi darbā ar cilvēkiem (klientiem, pacientiem, viesiem, kolēģiem u.c.) (25.09.2025.)
2.daļa. Profesionālas klientu, pacientu, viesu apkalpošanas prakses piemēri un vadlīnijas (06.10.2025.)
3.daļa. Saskarsme ar problemātiskām personām, situācijām (09.10.2025.)
Nosacījumi, kuri ietverami izvērtēšanas kritērijos. Arodbiedrība un izvērtēšanas kritēriji. Uzteikuma saskaņošanas process ar arodbiedrību.
1.daļa. Organizācijas zīmola grāmatas izstrāde, izmantojot MI (03.10.2025.)
2.daļa. Organizācijas sociālo tīklu satura izstrāde, izmantojot MI (10.10.2025.)
3.daļa. E-komercijas preces kartiņas dizaina iespējas ar MI (17.10.2025.)
Pirmās nepieciešamības Excel funkcijas; Datu apstrādes rīki; VLOOKUP; INDEX; MATCH; IFERROR; IF; PIVOT TABLES u.c.
--
Vebinārs tiešsaistē!
1.daļa. Agresīvs klients - efektīva situācijas pārvaldība un deeskalācija. (14.10.2025.)
2.daļa. Pasīvs klients - no intereses līdz sadarbībai. (21.10.2025.)
3.daļa. Izdegšanas mazināšana un novēršana darbā ar klientiem. (28.10.2025.)
--
Vebinārs tiešsaistē!
1.daļa. Komandas veidošana un vadīšana. (22.10.2025.)
2.daļa. Prevencija vadībā, resursu apzināšanās un efektīva izmantošana - ieguldījums ilgtermiņā. (29.10.2025.)
3.daļa. Efektīvs vadītājs - atpūties vadītājs. (05.11.2025.)
4.daļa. Personāla novērtēšana. Personāla efektivitātes un produktivitātes veicināšana. (12.11.2025.)
--
Vebinārs tiešsaistē!
Seminārā uzzināsiet, ko māca neparastākie nelaimes gadījumi, un saņemsiet praktiskus padomus, kā pamatoti norakstīt izdevumus darbinieku veselības veicināšanai.
1. daļa. Pašaizsardzība un emocionālā pašregulācija saskarsmē ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām. (20.11.2025.)
2.daļa. Krīzes situācijas un problemātiskas personas. (27.11.2025.)
3.daļa. Kā nekļūt manipulatora un agresora līdzatkarīgam? (04.12.2025.)
4.daļa. Konflikti un to risināšana ar agresīvām, manipulatīvām personām. (11.12.2025.)
--
Vebinārs tiešsaistē!
Seminārs lietvežiem par to, kā atvieglot savu darbu, izmantojot mākslīgo intelektu.

Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!