
Efektivitātes paaugstināšana darbā ar klientiem, pacientiem, viesiem klātienē un pa tālruni
Semināru cikls par klientu apkalpošanu
2025.gada 25.septembrī, 2. un 9.oktobrī (plkst. 10.00 – 12.00) / Vebināri tiešsaistē (Zoom platformā)
Iespējams piedalīties gan visā semināru ciklā, gan atsevišķās tā daļās.
SEMINĀRU CIKLA MĒRĶIS
Paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas saskarsmē ar klientiem, pacientiem, viesiem, kolēģiem, dažādās situācijās un nostiprināt tās praktiski ar dažādiem uzdevumiem.
Tas ļautu katram semināra dalībniekam izanalizēt savu līdzšinējo pieredzi, iespējamās darbības kļūdas, veicot nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā un attieksmē pret notiekošo, lai nodrošinātu profesionālu darbu.
- Pilnveidot profesionālas saskarsmes iemaņas ar cilvēkiem (klientiem, pacientiem, viesiem, kolēģiem) klātienē un pa tālruni
- Izprast attieksmes, cieņas nozīmīgumu saskarsmē ar klientiem, pacientiem, viesiem, kolēģiem
- Gūt izpratni par to, kā “es” kā persona (ar saviem uzskatiem, pārliecībām, attieksmi, rīcību u.c.) ietekmēju otru cilvēku, sarunu un kā to virzīt cieņpilni
- Pilnveidot prasmes veidot un vadīt sarunas dažādās situācijās
- Izprast profesionālas apkalpošanas noslēpumus darbā ar klientiem, pacientiem, viesiem taupot laiku un resursus
- Apgūt komunikācijas pamatnosacījumus un ietekmējošos faktorus saskarsmē profesionālam darbam ar klientiem, pacientiem, viesiem
- Pilnveidot prasmi mierīgi reaģēt problēmu un stresa situācijās konstruktīvi rīkojoties
- Gūt izpratni un pilnveidot prasmes problemātisku personu atpazīšanā un cieņpilnai uz risinājumu vērstai komunikācijai
- Apgūt saskarsmes efektivitātes paaugstināšanas principus darbā ar klientiem, pacientiem, viesiem, kolēģiem
- Gūt izpratni par darbu ar klientu, pacientu, viesi kā vienotu ciklu
- Izprast apkalpošanas lomu un mērķus
- Pilnveidot spēju neuztvert personiski
- Pilnveidot prasmi mierīgi reaģēt problēmu situācijās un konstruktīvi rīkoties
- Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām
TĒMAS
- Komunikatīva izturēšanās:
- Es un citi saskarsmē
- Cieņa pret sevi un citiem
- Nevardarbīga komunikācija
- Savstarpējā mijattiecību dinamika:
- Kā manas pārliecības, uzskati ietekmē otru?
- Kā pieņemt otra reakcijas?
- Kā vadīt sarunu cieņpilni un mierīgi?
- Efektīva komunikācija, ņemot vērā, uzskatu, viedokļu, izturēšanās dažādību:
- Personības vajadzības
- Rīcības modeļi – kas ietekmē izturēšanos, kā ieraudzīt
- Komunikācija, kas vērsta uz rezultātu
- Informācijas nodošanas un saņemšanas mehānismi
- Atgriezeniskās saites nozīmība un veidi
- Sarunas vadīšana un sarunu prasmju veidošana ar dažādiem klientiem, pacientiem, viesiem, kolēģiem, taupot savu un citu laiku
- Biežākās kļūdas komunikācijā
- Vadlīnijas komunikācijā, kas strādā vienmēr
- Uzņēmuma tēls:
- Darbinieks un uzņēmums (uzņēmuma mērķi, lojalitāte u.c.)
- Klientu, apkalpošana atbilstoši uzņēmuma mērķiem un uzdevumiem
- Klientu, pacientu apkalpošanas etiķete:
- Pirmā iespaida nozīme – profesionāla pirmā iespaida radīšana: pamats veiksmīgu attiecību veidošanā ar klientu, pacientu, viesi
- Neverbālā komunikācija
- Verbālā komunikācija
- Apģērba etiķete
- Koptēls
- Sasveicināšanās etiķete
- Atvadīšanās etiķete
- Klientu apkalpošanas principi:
- Sagatavošanās darbam ar klientiem
- Iekšējais mentorings – profesionāls resurss efektīvam darbam viesmīlības / SPA nozarē
- Kontakta veidošana – svarīgs posms darbā ar klientiem, pacientiem, viesiem
- Vēlmju, interešu noskaidrošana
- Cieņpilna komunikācija jebkurā situācijā
- Kas interesē klientu? Kas svarīgs klientam?
- Prasme klausīties, dzirdēt, sadzirdēt
- Profesionāli jautājumi
- Ilgtermiņa attiecību uzturēšana
- Saskarsme pa tālruni:
- Darbs ar balsi kā svarīgu instrumentu darbā ar tālruni
- Kā veidot sarunu pa tālruni, lai klients justu individuālu pieeju un savu nozīmību?
- Tālruņa etiķete un pieļaujamās atkāpes komunikācijā pa tālruni u.c.;
- “Baušļi” saskarsmē pa tālruni u.c. veiksmīgas sarunas stūrakmeņi;
- Sarunas uzsākšana, ilgums, pabeigšana un atvadīšanās;
- Biežāk pieļautās kļūdas sarunās pa tālruni u.c.
- Situācijas, personas atpazīšana:
- Adekvāta situācijas / personas novērtēšana;
- Problemātisku personu raksturojums
- Slēptās vajadzības, aizsardzības mehānismi
- Kāpēc problemātiskas personas izvēlas uzbrukuma taktiku un kā ar to tikt galā?
- Neiesaistīšanās problemātisku personu „spēlītēs”
- Agresija kā emocionāls uzvedības izpausmes veids:
- Agresijas izpratne
- Atbilde uz agresiju
- Agresijas mazināšanas veidi un situācijas kontrole
- Manipulācija – viens no komunikācijas veidiem:
- Manipulācija un atbildība
- Kā paredzēt iespējamo iebildumu?
- Kā reaģēt uz iebildumiem?
- Manipulācijas pārtraukšanas tehnikas
- Galvenās saskarsmes iemaņas darbā ar problemātiskām personām:
- Prasme mierīgi vadīt sarunu
- Neuztvert personiski
- Cieņpilna, neitrāla izturēšanās
- Prasme pieņemt reakcijas un neemocionēt
Semināru metodika: tiešsaiste, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot ikdienā: lekcija, praktiski vingrinājumi, piemēri, uzdevumi, pašrefleksijas iespējas un atbildes uz dalībnieku jautājumiem.
Klausītāji savus jautājumus, situāciju aprakstus varēs iesūtīt vēl pirms semināra. Iesūtītie jautājumi tiks izskatīti seminārā. Anonimitāte garantēta.
SEMINĀRU CIKLU VADA:

Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych) – organizāciju, izglītības, konsultatīvajās jomās; mediatore; izaugsmes trenere; 20 gadus aktīvā vadības darbā; lektore – mentore ar 30 gadu pieredzi mācību vadīšanā Latvijas un starptautiskās organizācijās.
Laila Majore, praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych) – organizāciju, izglītības, konsultatīvajās jomās; mediatore; izaugsmes trenere; 20 gadus aktīvā vadības darbā; lektore - mentore ar 30 gadu pieredzi mācību vadīšanā Latvijas un starptautiskās organizācijās.
17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības “LEVIC” valdes priekšsēdētāja.
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, kolektīva veidošanu, saliedēšanu, klientu apkalpošanas kultūru, merčendaizingu u.c.
CENA
1 dalībniekam:
piesakoties uz visu semināru ciklu: 132,00 EUR + PVN = 159,72 EUR
piesakoties uz atsevišķām tā daļām: 48,00 EUR + PVN = 58,08 EUR par vienu daļu
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide tiks piemērota, ja pieteiksieties uz visām daļām)
Papildus bonuss: semināra dalībnieki, vēršoties pie lektores, saņems 10% atlaidi psiholoģiskajām konsultācijām.
Grupu biļetes:
Šīs atlaides darbojas piesakot uz semināru vairākus dalībniekus vienlaicīgi, kā arī piesakoties vienlaicīgi uz vairākiem semināriem, uz kuriem attiecas šīs atlaides.
Dalībnieku skaits | Atlaide % | Cena ar atlaidi par 1 dalībnieku * (bez PVN) |
---|---|---|
2-3 dalībnieki | 10% | 118,80 EUR |
4-5 dalībnieki | 15% | 112,20 EUR |
6-9 dalībnieki | 20% | 105,60 EUR |
10 un vairāk | 32% | 89,76 EUR |
Ja vēlaties noorganizēt šo semināru tikai savas organizācijas dalībniekiem, lūdzu, rakstiet uz pacagenda@pacagenda.lv, norādot aptuveno dalībnieku skaitu, vēlamo ilgumu, norises vietu (ja klātiene).
Vai arī zvaniet +371 22010175.
Norises vieta: tiešsaiste
ATSAUKSMES par iepriekšējiem Lailas vadītajiem semināriem:
“Tēma aizraujoša, lektore ļoti atraktīva, kura spēj ieinteresēt un noturēt uzmanību visa semināra laikā. Saņēmu praktiskus padomus.”
“Praktiska, pieredzes bagāta lektore, dāsni dalās ar metodēm, tehnikām un reāliem dzīves piemēriem.”
“Biju pārsteigta par lektores spējām “atvērt” klientu un dot viņam laiku pašam saprast savu problēmu. Tas ir jāmācās un tas ir zināšanu un lielas prakses rezultāts.”
“Esmu ļoti pateicīga par tik daudzpusīgu un noderīgu informāciju, kura noteikti noderēs gan darbā, gan privātā dzīvē. Laila Majore ir īsts profesionāls, lielisks orators un iedvesmojošs cilvēks. Ar prieku apmeklēšu viņas lekcijas tuvākajā nākotnē!”
“Man patīk semināri, kuros lektors min daudz piemērus no dzīves, jo tā vieglāk uztveru informāciju un šajā apmācībā to bija ļoti daudz. Patīk, ka lektore par daudziem procesiem runā tieši no psihologa viedokļa raugoties. Esmu apmeklējusi daudzus seminārus par klientu apkalpošanu, bet šis man pat ļoti patika. Lielisks seminārs – esmu ļoti apmierināta. Paldies lektorei Lailai Majorei.”
– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.
Details
- Start:
- 25.09.2025 10:00
- End:
- 09.10.2025 12:00
- Cost:
- €48.00 – €132.00
- Pasākums Categories:
- KLIENTU APKALPOŠANA. REKLĀMA UN MĀRKETINGS., U.C. SEMINĀRI PERSONĪBAS IZAUGSMEI
Organizer
- PAC Agenda
- Phone
- +371 22010175
- pacagenda@pacagenda.lv
- View Organizer Website
Other
- minimum number of applications
- 8
- Semināru cikls
- Yes
- Seminar leader
- Lailas Majores
- Certificate seminar Title
- Efektivitātes paaugstināšana darbā ar klientiem, pacientiem, viesiem
- Certificate seminar Sub title
- klātienē un pa tālruni
- City in Certificate
- Rīgā
- Standard lesson duration in hours
- 9

Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

SIA “PAC Agenda” ir noslēgusi 04.01.2022. līgumu Nr. SKV-L-2021/457 ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru par atbalsta saņemšanu pasākuma “Starptautiskās konkurētspējas veicināšana” ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds.
Kā reģistrēties uz semināru. Instrukcija.