Online semināri un kursi drīzumā
"Pagarinātā" pārbaudes laika piemērošana darba attiecībās. Uzteikums.
1.daļa. Izpratne par konfliktu un tā novēršana (07.05.2025.)
2.daļa. Konflikta risināšanas stadija (14.05.2025.)
3.daļa. Mediācija - alternatīvs domstarpību, konfliktu risināšanas veids (21.05.2025.)
Dalībnieki seminārā iegūs praktiskus ieteikumus un vadlīnijas, kas palīdzēs nodrošināt, ka darba kārtības noteikumi ir aktuāli, skaidri formulēti un pielāgoti konkrētā uzņēmuma vajadzībām.
1. daļa. "Apzinātības ieviešana darba vidē." (15.05.2025.)
2. daļa. "Emocionālā inteliģence darba vidē" (22.05.2025.)
3.daļa. "Praktiskie vingrinājumi darba vidē." (29.05.2025.)
Pārskatāmi un koncentrēti par būtiskākajām izmaiņām normatīvajos aktos, biežāk pieļautajām kļūdām un labo praksi.
--
Vebinārs tiešsaistē!
Nosacījumi, kuri ietverami izvērtēšanas kritērijos. Arodbiedrība un izvērtēšanas kritēriji. Uzteikuma saskaņošanas process ar arodbiedrību.
Inovatīvas metodes atalgojuma un motivācijas sistēmu pielāgošanai un uzlabošanai, lai nodrošinātu augstāku darbinieku iesaisti, produktivitāti un lojalitāti.
Šis kurss iepazīstinās dalībniekus ar OneDrive un SharePoint – diviem spēcīgiem Microsoft rīkiem, kas nodrošina drošu datu glabāšanu, sadarbību un piekļuvi dokumentiem no jebkuras ierīces.
--
Vebinārs tiešsaistē!
1.daļa. Komunikācijas efektivitātes principi darbā ar cilvēkiem (klientiem, pacientiem, viesiem, kolēģiem u.c.) (25.09.2025.)
2.daļa. Profesionālas klientu, pacientu, viesu apkalpošanas prakses piemēri un vadlīnijas (02.10.2025.)
3.daļa. Saskarsme ar problemātiskām personām, situācijām (09.10.2025.)
Pirmās nepieciešamības Excel funkcijas; Datu apstrādes rīki; VLOOKUP; INDEX; MATCH; IFERROR; IF; PIVOT TABLES u.c.
--
Vebinārs tiešsaistē!

Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!