Darbs ar klientiem: agresīvs klients, pasīvs klients, izdegšanas novēršana
Semināru cikls
2024.gada 27.novembrī, 4. un 11.decembrī (plkst. 10.00 – 12.00) / Vebinārs tiešsaistē!
Iespējams piedalīties gan visā semināru ciklā, gan atsevišķās tā daļās.
Šis semināru cikls ir izstrādāts, lai nodrošinātu praktiskas stratēģijas un metodes darbā ar dažādiem klientu tipiem un izdegšanas novēršanā.
Iemācieties pārvaldīt sarežģītas situācijas, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti un uzturēt darba labklājību.
Darbs ar agresīviem klientiem var būt sarežģīts un emocionāli nogurdinošs, taču ir stratēģijas, kuras varat izmantot, lai efektīvi pārvaldītu situāciju un nodrošinātu visu iesaistīto personu drošību un mieru.
Šajā semināru cikla daļā apgūsiet praktiskus paņēmienus un tehnikas darbam ar agresīviem klientiem.
Tēmas:
- Kā atpazīt un sagatavoties agresijai
- Deeskalācijas tehnikas
- Robežu noteikšanas tehnikas
- Pieklājīgā manipulācija
- Paškontrole un stresa vadība
Pasīvi klienti ir izaicinājums, kuru pārvarēšanai nepieciešama pacietība, empātija un efektīvas komunikācijas prasmes.
Apgūstiet veidus, kā iesaistīt un motivēt pasīvus klientus, nodrošinot viņiem izcilu apkalpošanas pieredzi.
Tēmas:
- Atvērto jautājumu uzdošana
- Vēlmju un vajadzību izzināšana
- Uzrunas un virzīšana
- Izvēles radīšana
- Ego “masāža”
Izdegšana ir nopietns izaicinājums klientu apkalpošanas komandu vidū.
Šajā daļā runāsim par stratēģijām, kas palīdz novērst un pārvaldīt izdegšanu vadītājiem un darbiniekiem, nodrošinot ilgtspējīgu un veselīgu darba vidi.
Tēmas:
- Stresa vadība
- Empātija un emocijas
- Dienas gaitas veidošana
- Sarunas vadība
- Palaišana un apzinātība
Piedaloties šajā semināru ciklā, jūs iegūsiet ne tikai praktiskas zināšanas un prasmes darbā ar dažādiem klientu tipiem, bet arī efektīvus paņēmienus, lai novērstu izdegšanu un uzturētu augstu darba efektivitāti un pozitīvu darba vidi.
SEMINĀRU CIKLU VADA:
Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.
CENA
1 dalībniekam:
piesakoties uz visu semināru ciklu: 138,00 EUR + PVN = 166,98EUR
piesakoties uz atsevišķām tā daļām: 49,00 EUR + PVN = 59,29 EUR par vienu daļu
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide tiks piemērota, ja pieteiksieties uz visām daļām)
Papildus bonuss: pēc semināra Jums būs iespēja uzdot papildus jautājumus lektoram WhatsApp ziņā.
Grupu biļetes (vairākus dalībniekus piesakot vienlaicīgi):
Dalībnieku skaits | Atlaide % | Cena ar atlaidi par 1 dalībnieku * (bez PVN) |
---|---|---|
2-3 dalībnieki | 10% | 124,20 EUR |
4-5 dalībnieki | 15% | 117,30 EUR |
6-9 dalībnieki | 20% | 110,40 EUR |
10 un vairāk | 32% | 93,84 EUR |
Ja vēlaties noorganizēt šo semināru tikai savas organizācijas dalībniekiem, lūdzu, rakstiet uz pacagenda@pacagenda.lv, norādot aptuveno dalībnieku skaitu, vēlamo ilgumu, norises vietu (ja klātiene).
Vai arī zvaniet +371 22010175.
Norises vieta: tiešsaiste
Atsauksmes par citiem Andreja vadītajiem semināriem:
“Liels paldies par teicami organizētiem kursiem un tik pat izcilu lektoru, kas parādīja cik vienkārši un tai pat laikā profesionāli var risināt un darīt darbu. Liels paldies Jums! Un it īpaši liels paldies Andrejam Kozlovam! Bija prieks iepazīties un klausīties, vedināja domāt un darīt citādāk to pašu, bet kvalitatīvāk un profesionālāk! PALDIES!!! “
“Seminārs “Klientorientēta komunikācija” ir viens no pēdējā laika interesantākajām tiešsaistēm. 4,5 stundas pagāja nemanot – saturīga informācija, lielisks pasniegšanas veids. Paldies par iespēju tikties ar tik augsta līmeņa pasniedzēju – biheivoristu Andreju Kozlovu.”
“Vienas no pēdējā laikā profesionālākajām apmācībām, kurām tiešām bija pievienotā vērtība! Reti sanāk dzirdēt tik kvalitatīvi un profesionāli pasniegtas mācības, lektoram Andrejam – 10 balles!”
“Semināra lektors A.Kozlovs ar dzīves piemēriem prata tēmu pasniegt ļoti viegli uztveramu. Bija interesanti klausīties, kā arī noteikti bonuss ir tam, ka šeit tika vērstas mācības arī uz komunikāciju un diskusiju, iesaistot klausītājus.”
– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet stundu pirms vebināra sākuma;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā;
– pēc vebināra Jums būs iespēja uzdot papildus jautājumus lektoram WhatsApp balss ziņā;
– vebinārs tiks ierakstīts un, ja kādam dalībniekam nebūs iespējas piedalīties tiešsaistē, pēc pieprasījuma būs iespējams saņemt pieeju vebināra ierakstam (ieraksts būs skatāms 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.
Details
- Start:
- 27.11.2024 10:00
- End:
- 11.12.2024 12:00
- Cost:
- €49.00 – €138.00
- Pasākums Category:
- KLIENTU APKALPOŠANA. REKLĀMA UN MĀRKETINGS.
- Pasākums Tags:
- Klientu apkalpošana
Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!
Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!
Ja cenai piemērojama atlaide, tā būs redzama pēc semināra pievienošanas grozam.