Efektīva konfliktu vadība / risināšana gan kā iesaistītai, gan neitrālai personai (mediatoram)
Semināru cikls
2025.gada 7., 14. un 21.maijā (plkst. 10.00 – 12.00) / Vebināri tiešsaistē (Zoom platformā)
Iespējams piedalīties gan visā semināru ciklā, gan atsevišķās tā daļās.
SEMINĀRU CIKLA MĒRĶIS
Dot iespēju semināra dalībniekiem papildināt zināšanas un iemaņas konfliktu risināšanā, izmantojot dažādas tehnikas, uzlabojot savstarpējās saskarsmes iemaņas un pilnveidojot prasmi mierīgi reaģēt konfliktsituācijās, konstruktīvi rīkojoties darba, biznesa vidē un personīgajā dzīvē.
- Spēja novērtēt un atšķirt konflikta veidus un būtību, kas dod iespēju risināt konfliktus efektīvāk un profesionālāk
- Atšķirt gadījumus, kuros ieņemat mediatora lomu, kuros izmantojat mediatora iemaņas
- Pilnveidota spēja risināt domstarpības, konfliktus gan kā iesaistītajai, gan neitrālai personai (mediatoram)
- Prasme mierīgi reaģēt konfliktsituācijās un konstruktīvi rīkoties
- Uzlabotas savstarpējās saskarsmes iemaņas
- Izpratne par neitralitāti un konfidencialitāti
- Izpratne par savām un citu vajadzībām un interesēm
- Finanšu, laika u.c. resursu ekonomija
- Pilnveidotas komunikācijas prasmes
- Uzlabotas saskarsmes iemaņas, prasme klausīties, sadzirdēt otra viedokli, veidot konstruktīvu dialogu
- Atklātas, godīgas, cieņas pilnas sarunas
- Iespēja atbrīvoties no nevajadzīga stresa un spriedzes
TĒMAS
- Konflikta jēdziens:
- Kā veidojas konflikts?
- Kad un kāpēc veidojas konflikts?
- Kā konfliktu pamanīt savlaicīgi?
- Kā novērst konfliktu
- Ja konflikts izveidojies:
- Vai tiešām konflikts – vai jārisina?
- Kā atšķirt konfliktu no domstarpības un strīda?
- Konflikta identificēšana – redzamie un slēptie cēloņi
- Konflikta izdevīgums
- Konflikta būtību – par ko īstenībā ir konflikts
- Kāds konflikts?
- Konflikta līmeņi
- Konflikta eskalācija
- Konflikta stadijas
- Konfliktu risināšanas stratēģijas efektīvam, gandarītam rezultātam:
- Konfliktu risināšanas veidi un izvēle
- Konfliktu risināšanas stili
- Konflikta risināšanas soļi
- Pozitīva rezultāta panākšana
- Ekspreskonflikti – konfliktu risināšana situācijās, kad jāspēj reaģēt nekavējoties
- Kad konflikts ir atrisināts?
- Galvenais uzdevums konfliktu risināšanā
- Izmantojamie instrumenti veiksmīgam risinājumam
- Ieguvumi no konfliktiem
- Mediācijas jēdziens:
- Kad izmanto mediāciju?
- Mediācija darba, biznesa vietā, sadzīvē
- Mediācijas process
- Dažādi mediācijas veidi
- Mediācijas principi:
- Mediācijas struktūra
- Mediācijas soļi (posmi)
- Attīstības gaita
- Emocijas, viedokļi un fakti
- Rezultāts. Kas to nosaka un iespējamie varianti
- Sarunu vadīšana un strukturēšana
- Atšķirība starp pozīcijām, vajadzībām un interesēm
- Mediatora iemaņu izmantošana darba, biznesa un personīgajā dzīvē:
- Mediatora loma
- Mediatora ētika un vadlīnijas
- Mediatora uzdevumi
- Mediatora personīgais skatījums uz konfliktu
- Dažādu tehniku, iemaņu izmantošana
Semināru metodika: tiešsaiste, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot ikdienā: lekcija, praktiski vingrinājumi, piemēri, uzdevumi, pašrefleksijas iespējas un atbildes uz dalībnieku jautājumiem.
Klausītāji savus jautājumus, situāciju aprakstus varēs iesūtīt vēl pirms semināra. Iesūtītie jautājumi tiks izskatīti seminārā. Anonimitāte garantēta.
SEMINĀRU CIKLU VADA:
Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych) – organizāciju, izglītības, konsultatīvajās jomās; mediatore; izaugsmes trenere; 20 gadus aktīvā vadības darbā; lektore – mentore ar 30 gadu pieredzi mācību vadīšanā Latvijas un starptautiskās organizācijās.
Laila Majore, praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych) – organizāciju, izglītības, konsultatīvajās jomās; mediatore; izaugsmes trenere; 20 gadus aktīvā vadības darbā; lektore - mentore ar 30 gadu pieredzi mācību vadīšanā Latvijas un starptautiskās organizācijās.
17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības “LEVIC” valdes priekšsēdētāja.
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, kolektīva veidošanu, saliedēšanu, klientu apkalpošanas kultūru, merčendaizingu u.c.
CENA
1 dalībniekam:
piesakoties uz visu semināru ciklu: 132,00 EUR + PVN = 159,72 EUR
piesakoties uz atsevišķām tā daļām: 48,00 EUR + PVN = 58,08 EUR par vienu daļu
Semināru cikla “Efektivitātes paaugstināšana darbā ar klientiem, pacientiem, viesiem klātienē un pa tālruni” dalībnieki saņem 15% atlaidi dalībai šajā semināru ciklā.
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide tiks piemērota, ja pieteiksieties uz visām daļām)
Papildus bonuss: semināra dalībnieki, vēršoties pie lektores, saņems 10% atlaidi psiholoģiskajām konsultācijām;
Grupu biļetes:
Šīs atlaides darbojas piesakot uz semināru vairākus dalībniekus vienlaicīgi, kā arī piesakoties vienlaicīgi uz vairākiem semināriem, uz kuriem attiecas šīs atlaides.
Dalībnieku skaits | Atlaide % | Cena ar atlaidi par 1 dalībnieku * (bez PVN) |
---|---|---|
2-3 dalībnieki | 10% | 118,80 EUR |
4-5 dalībnieki | 15% | 112,20 EUR |
6-9 dalībnieki | 20% | 105,60 EUR |
10 un vairāk | 32% | 89,76 EUR |
Ja vēlaties noorganizēt šo semināru tikai savas organizācijas dalībniekiem, lūdzu, rakstiet uz pacagenda@pacagenda.lv, norādot aptuveno dalībnieku skaitu, vēlamo ilgumu, norises vietu (ja klātiene).
Vai arī zvaniet +371 22010175.
Norises vieta: tiešsaiste
ATSAUKSMES par iepriekšējiem Lailas vadītajiem semināriem:
“Pielietoju metodes, lai neizdegtu un nenogurtu no agresīvām personām un mācos neuztvert personīgi, notiekošo, un mācos arī atpūsties.”
“Tēma aizraujoša, lektore ļoti atraktīva, kura spēj ieinteresēt un noturēt uzmanību visa semināra laikā. Saņēmu praktiskus padomus.”
“Esmu ļoti apmierināta un gribēju pateikt milzīgu paldies Lailai Majorei par profesionālo un interesanto darbu, ļoti interesanti un profesionāli dzīves piemēri. Ieguvu daudz jaunu zināšanu.”
“Man seminārs ļoti patika, jo es guvu apliecinājumu par jau agrāk saprastiem psiholoģiskiem mehānismiem komunikācijā ar klientiem, kā arī bagātināju sevi ar jaunām metodēm un atziņām, kuras noteikti praktizēšu savā turpmākajā darbā.”
“Šis seminārs ne tikai sniedza prasmes kā uzvesties/reaģēt uz situācijām, bet arī lika aizdomāties pašam par sevi un savām darbībām, un emocionālo stāvokli. Ļoti noderīgas un, atklāti runājot, pavadītas stundas.”
– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.
Details
- Start:
- 07.05.2025 10:00
- End:
- 21.05.2025 12:00
- Cost:
- €48.00 – €132.00
- Pasākums Categories:
- KLIENTU APKALPOŠANA. REKLĀMA UN MĀRKETINGS., U.C. SEMINĀRI PERSONĪBAS IZAUGSMEI
Organizer
- PAC Agenda
- Phone
- +371 22010175
- pacagenda@pacagenda.lv
- View Organizer Website
Other
- minimum number of applications
- 8
- Semināru cikls
- Yes
- Seminar leader
- Lailas Majores
- Certificate seminar Title
- Efektīva konfliktu vadība / risināšana
- Certificate seminar Sub title
- gan kā iesaistītai, gan neitrālai personai (mediatoram)
- City in Certificate
- Rīgā
- Standard lesson duration in hours
- 9
Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!
Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!
Kā reģistrēties uz semināru. Instrukcija.