Komunikācija darba vidē 1 / Rakstiskās komunikācijas uzlabošana
Modernajā pasaulē, kad klātienes tikšanās un klātienes sarunas bieži tiek aizvietotas ar rakstisku komunikāciju e-pastos un informatīvajos materiālos, bieži vien ir grūti izvērtēt, kā šī komunikācija darbojās un cik tā ir efektīva. Analizējot reālu rakstiskās komunikācijas uzdevumu rezultātus nākas secināt, ka nereti teksta izsūtītājs un tā saņēmējs dažādi uztver, izprot un interpretē teksta saturu.
Šajā seminārā runāsim par to, kā uzlabot rakstisko komunikāciju, kā ieviest tās satura analīzi un paaugstināt darbinieku izpratni par rakstiskās komunikācijas procesu kopumā.
SEMINĀRA SATURS
- Satura analīze un vēstuļu saņēmēju reakcijas
- Rakstiskās sarunas analīze no kognitīvās izpratnes puses
- Emociju izmantošana rakstiskajā komunikācijā
- Atgriezeniskās saites veidošana rakstiskajā komunikācijā
- Tehniku un stratēģiju ieviešana rakstiskajā komunikācijā
- Komunikācijas audits un kontrole
- Negatīvās un pozitīvas pieredzes piemēri komunikācijas uzlabošanai
Šis seminārs nav par gramatiku un pareizrakstību! Šis seminārs ir par sarakstes būtību un sūtību, tās saturu, stratēģiju, sarakstes mērķu un uzdevumu sasniegšanu, emocionālajām izpausmēm tajā u.tml. Īsāk sakot, par to, lai Jūsu rakstītais tiktu saprasts tieši tā, kā bijāt plānojuši.