Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Komunikācija darba vidē 2 / Telefonsarunas
Telefonsarunas ir lielisks veids kā pārstāvēt organizāciju, pārdot pakalpojumus, preces un veikt pārrunas. Telefonkomunikācija starp klientu un organizāciju pēdējos gadus ir kļuvusi par ne tikai jaunu klientu ieguves mehānismu, bet arī klientu noturēšanas, apkalpošanas mehānismu.
Krīzes situācijās komunikācija telefonsarunā bieži vien veido klienta viedokli par pakalpojumu, preci un visu organizāciju.
SEMINĀRA SATURS
- Sarunu analīze un zvanu saņēmēju reakcijas
- Telefonu sarunas analīze no kognitīvās izpratnes puses
- Balss izmantošana, emociju izmantošana darbā ar klientiem
- Telefonsarunu komunikācijas atgriezeniskās saites veidošana
- Tehniku un stratēģiju ieviešana telefonsarunās
- Komunikācijas audits un kontrole
- Negatīvās un pozitīvas pieredzes komunikācijas uzlabošanai
SEMINĀRU VADA
Andrejs Kozlovs
Kurš izmantojot jaunākās komunikācijas metodes, veidojis komunikāciju modeļus tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c. Vadījis Eiropas Parlamenta projektus, piedalījies starptautisku projektus realizācijā.
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā, maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās.
Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi. Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.