Semināri klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai

Klientu apkalpošana, pārdošana, darbs ar grūto klientu, konfliktu risināšana, klientu apkalpošana pa tālruni, telefonu, telemārketings, merčendaizings, pārdošana

Saskarsme ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām

UZZINĀT CENU SEMINĀRU MĒRĶIS Paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas un pilnveidot kompetences, kas nepieciešamas sarežģītās, problemātiskās jeb konfliktsituācijās. Tas ļaus dalībniekiem veikt nepieciešamās izmaiņas savā komunikācijas stilā un attieksmē, nodrošinot profesionālu darbu,

Saskarsme ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām Read More »

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.