Efektīvs darbs ar klientu
UZZINĀT CENU SEMINĀRA – TRENIŅA MĒRĶIS Gūt izpratni par darbu ar klientu kā vienotu ciklu, izprast tā etapus un praktiski apgūt saskarsmes veidošanas principus. Paaugstināt saskarsmes kultūras līmeni, apgūt praktiskus […]
Klientu apkalpošana, pārdošana, darbs ar grūto klientu, konfliktu risināšana, klientu apkalpošana pa tālruni, telefonu, telemārketings, merčendaizings, pārdošana
UZZINĀT CENU SEMINĀRA – TRENIŅA MĒRĶIS Gūt izpratni par darbu ar klientu kā vienotu ciklu, izprast tā etapus un praktiski apgūt saskarsmes veidošanas principus. Paaugstināt saskarsmes kultūras līmeni, apgūt praktiskus […]
UZZINĀT CENU SEMINĀRA – TRENIŅA MĒRĶIS Paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas un nostiprināt tās praktiski ar dažādiem vingrinājumiem. Tas ļautu katram semināra dalībniekam izanalizēt savu līdzšinējo pieredzi, iespējamās darbības kļūdas, veicot
UZZINĀT CENU SEMINĀRA – TRENIŅA MĒRĶIS Paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas klientu apkalpošanā, komunikācijā un problēmsituāciju risināšanā, nostiprinot tās praktiski ar dažādiem vingrinājumiem. Tas ļautu katram semināra dalībniekam izanalizēt savu līdzšinējo
Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana Read More »
UZZINĀT CENU JŪSU IESPĒJAS SEMINĀRĀ Pilnveidot izpratni par stresu, tā pozitīvajiem un negatīvajiem aspektiem konfliktu un citās stresa situācijās. Pilnveidot izpratni par reakcijām uz stresu un tās vadīšanu. Izvērtēt un
Stresa vadība konfliktsituācijās un brīžos, kad varu pārņem emocijas Read More »
UZZINĀT CENU SEMINĀRU MĒRĶIS Paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas un pilnveidot kompetences, kas nepieciešamas sarežģītās, problemātiskās jeb konfliktsituācijās. Tas ļaus dalībniekiem veikt nepieciešamās izmaiņas savā komunikācijas stilā un attieksmē, nodrošinot profesionālu darbu,
Saskarsme ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām Read More »