Semināri klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai

Klientu apkalpošana, pārdošana, darbs ar grūto klientu, konfliktu risināšana, klientu apkalpošana pa tālruni, telefonu, telemārketings, merčendaizings, pārdošana

Kā pārdot vienmēr? Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana skaistumkopšanas industrijā.

UZZINĀT CENU SEMINĀRA MĒRĶI Apgūt skaistumkopšanas industrijas dārgo preču un pakalpojumu pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, izprast komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības, attīstīt efektīvas klientu apkalpošanas iemaņas. SEMINĀRA

Kā pārdot vienmēr? Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana skaistumkopšanas industrijā. Read More »

Telemārketings

UZZINĀT CENU 3 SOĻU MĀCĪBU PROCESS 1. solis. Priekšizpēte un sagatavošanās mācībām. * 1.1. Iepazīšanās ar pārdošanas procesu, tikšanās ar pārdošanas komandas vadītāju, lai labāk izprastu pasūtītāja mērķus un vajadzības; 

Telemārketings Read More »

Administratoru kursi

UZZINĀT CENU SEMINĀRA MĒRĶI Kādam jābūt labam administratoram? Kā to panākt? Klientu apkalpošana, pārdošana, saskarsme un komunikācija. Iekšējās darba kultūras, apkalpošanas kvalitātes un attīstības celšana, lai palielinātu peļņu; Korporatīvā tēla

Administratoru kursi Read More »

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.