Uzņēmuma un tā personāla imidža veidošana un uzturēšana
GAIDĀMAIS REZULTĀTS
Pēc kursa beigšanas klausītājiem ir jāpārzina imidža veidošanas un attīstības likumsakarības, jāprot izmantot tās praktiski – jāprot izvērtēt uzņēmuma un tā personāla imidžs, analizēt uzņēmuma un tā darbības pozicionēšanas līmeni, jāpārzina imidža veidošanas un pastiprināšanas principi.
PAMATA IDEJA
Lai veidotu noturīgu uzņēmuma un tā personāla imidžu, ir jāizmanto gan parastas imidža veidošanas un uzturēšanas metodes, gan jārisina nestandarta situācijas. Šim nolūkam ir jāzina imidža veidošanas un attīstības likumsakarības, jāprot izmantot tās praktiski.
MĒRĶI UN UZDEVUMI
Iemācīt klausītājus objektīvi izvērtēt uzņēmuma un tā personāla imidžu, analizēt uzņēmuma un tā darbības pozicionēšanas līmeni, nodrošināt viņiem pamatzināšanas par imidža veidošanas un pastiprināšanas principiem, izstrādāt primāras prasmes un praktiski izmantot šīs zināšanas.
SEMINĀRA TĒMAS
1. Imidža būtība un mērķi. Imidža finansiālā vērtība. Parastais un pastiprināts imidžs.
2. Fostera līkne reklāmas darbībai. Reklāmas situācijas noteikšana.
3. Pozicionēšana un tās līmeņi. Primārā imidža veidošana. Pozicionēšanas kontroljautājumi. Prakse.
4. Imidža pamati. Imidža līmeņi un pamatvērtības.
5. Uzvarētāja imidžs. Cīņas un uzvaras ķēdīte. Prakse.
6. Distancēšanās no konkurentiem.
7. Galvenie firmas stila elementi. Firmas standarti. Firmas leģendas. Runas moduļi. Prakse.
8. Uzņēmuma un tā personāla imidža kampaņas organizēšana.
SEMINĀRA NORISE
Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.
SEMINĀRA VALODA
Latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)
SEMINĀRU VADA
Jūlijs Muraškovskis
Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.