Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts

Uzņēmumu efektīvas reklāmas paņēmieni

GAIDĀMAIS REZULTĀTS

Klausītājiem pēc kursa beigšanas jāprot noteikt potenciālo klientu stereotipus, piemeklēt stereotipu korekcijas paņēmienus, piemeklēt visefektīvākos kanālus, plūsmas un mezglus reklāmas informācijas izplatīšanai, sastādīt efektīvus reklāmas paziņojumus.

PAMATA IDEJA

Efektīvas reklāmas paņēmieni ļauj izcelt konkrēta uzņēmuma reklāmas kampaņu uz citu reklāmu fona un būtiski paaugstināt tās efektivitāti. Šie paņēmieni ir izstrādāti uz pasaules labāko reklāmas veidotāju pieredzes pamata, ņemot vērā postpadomju un Latvijas reklāmas telpas īpatnības.

MĒRĶI UN UZDEVUMI

Apmācīt klausītājus efektīvas reklāmas izstrādāšanas pamata paņēmieniem. Iemācīt pielietot tipveida un nestandarta reklāmas līdzekļus, iepazīstināt ar reklāmas akciju veidošanas principiem.

SEMINĀRA TĒMAS

1. Ievads. Reklāmas mērķi un uzdevumi.

2. Reklāmas uztveres psihofizioloģiskie pamati. Stereotipi. Reklāmas uztveres līmeņi.

3. Potenciālo klientu stereotipu noteikšanas paņēmieni. Prakse.

4. Izmaiņu līmeņi. Idealitātes princips. Resursi efektīvas reklāmas veidošanai. Sociālās plūsmas un to mezgli. Prakse.

5. Reklāmas uztveres ķēdīte. Tipveida potenciālo klientu stereotipi. Prakse.

6. Pozitīvo stereotipu koriģēšanas paņēmieni. Klienta pievienošana vajadzīgai darbībai un vajadzīgiem tēliem.

7. Negatīvo stereotipu koriģēšanas paņēmieni. Prakse.
8. Reklāmas akcijas. Primārā akcija – sludinājums. Efektīva reklāmas sludinājuma sastāvs un sastādīšanas paņēmieni. Prakse.

9. Tipveida tiešas reklāmas kompozīcijas.

10. Tipveida slēptas reklāmas kompozīcijas.

SEMINĀRA NORISE

Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

SEMINĀRA VALODA

Latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

SEMINĀRU VADA

Muraskovskis
Jūlijs Muraškovskis

Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

SEMINĀRA ILGUMS: 24 STUNDAS

Uzzināt cenu

Aizpildot šo formu, Jūs varat pieprasīt cenu tiem semināriem un kursiem, kuru apraksti ir izvietoti sadaļā „Мācības uzņēmumā”.
Ja vēlaties izveidot jaunu semināru un / vai kombinēt tēmas no dažādiem semināriem, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru 22010175.
Print Friendly, PDF & Email

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.