Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts

Uzņēmuma un tā personāla imidža veidošana un uzturēšana

GAIDĀMAIS REZULTĀTS

Pēc kursa beigšanas klausītājiem ir jāpārzina imidža veidošanas un attīstības likumsakarības, jāprot izmantot tās praktiski – jāprot izvērtēt uzņēmuma un tā personāla imidžs, analizēt uzņēmuma un tā darbības pozicionēšanas līmeni, jāpārzina imidža veidošanas un pastiprināšanas principi.

PAMATA IDEJA

Lai veidotu noturīgu uzņēmuma un tā personāla imidžu, ir jāizmanto gan parastas imidža veidošanas un uzturēšanas metodes, gan jārisina nestandarta situācijas. Šim nolūkam ir jāzina imidža veidošanas un attīstības likumsakarības, jāprot izmantot tās praktiski.

MĒRĶI UN UZDEVUMI

Iemācīt klausītājus objektīvi izvērtēt uzņēmuma un tā personāla imidžu, analizēt uzņēmuma un tā darbības pozicionēšanas līmeni, nodrošināt viņiem pamatzināšanas par imidža veidošanas un pastiprināšanas principiem, izstrādāt primāras prasmes un praktiski izmantot šīs zināšanas.

SEMINĀRA TĒMAS

1. Imidža būtība un mērķi. Imidža finansiālā vērtība. Parastais un pastiprināts imidžs.

2. Fostera līkne reklāmas darbībai. Reklāmas situācijas noteikšana.

3. Pozicionēšana un tās līmeņi. Primārā imidža veidošana. Pozicionēšanas kontroljautājumi. Prakse.

4. Imidža pamati. Imidža līmeņi un pamatvērtības.

5. Uzvarētāja imidžs. Cīņas un uzvaras ķēdīte. Prakse.

6. Distancēšanās no konkurentiem.

7. Galvenie firmas stila elementi. Firmas standarti. Firmas leģendas. Runas moduļi. Prakse.

8. Uzņēmuma un tā personāla imidža kampaņas organizēšana.

SEMINĀRA NORISE

Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

SEMINĀRA VALODA

Latviešu vai krievu (pēc klausītāju izvēles)

SEMINĀRU VADA

Muraskovskis
Jūlijs Muraškovskis

Starptautiskās zinātņu Akadēmijas Zinātņu kolēģijas loceklis; Starptautiskās TRIZ Asociācijas konsultants, TRIZ Meistars, PR-konsultants, pasniedzējs, vairāku komerciālo un priekšvēlēšanu reklāmas kampaņu vadītājs un dalībnieks Latvijā, Krievijā, Ukrainā, Igaunijā. Bijis ekonomikas ministra padomnieks par sakariem ar sabiedrību.

SEMINĀRA ILGUMS: 16 STUNDAS

Uzzināt cenu

Aizpildot šo formu, Jūs varat pieprasīt cenu tiem semināriem un kursiem, kuru apraksti ir izvietoti sadaļā „Мācības uzņēmumā”.
Ja vēlaties izveidot jaunu semināru un / vai kombinēt tēmas no dažādiem semināriem, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru 22010175.
Print Friendly, PDF & Email

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.