Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts

Telemārketings

3 SOĻU MĀCĪBU PROCESS

1. solis. Priekšizpēte un sagatavošanās mācībām. *

1.1. Iepazīšanās ar pārdošanas procesu, tikšanās ar pārdošanas komandas vadītāju, lai labāk izprastu pasūtītāja mērķus un vajadzības; 

1.2. Kontroles pirkums;

1.3. Aptaujas anketa (anonīma, ~ 60 jautājumi).
Ieguvumi no padziļinātās kvantitatīvās anketēšanas:

  • izpratne par bremzējošiem faktoriem darba efektivitātē;
  • darbinieku darba motivācijas līmeņa noteikšana;
  • izpratne par darbinieku spēju strādāt dinamiskā vidē (+ pēc pieprasījuma labāko risinājumu piemeklēšana);
  • iespējami labāko komunikācijas sistēmu, metožu piemeklēšana (pēc pieprasījuma);
  • dominējošajam dalībnieku profilam atbilstošākā lekciju satura izstrāde.

1.4. Mājasdarbu uzdošana mācību dalībniekiem.

* Visi priekšizpētes punkti nav obligāti. Tie var tikt mainīti, vienojoties ar pasūtītāju. 

2. solis. Mācības. **

Semināra - treniņa tēmas:

  1. Pārdošanas sarunas vadība
  2. Klientu vajadzību izzināšana sarunā
  3. Klientam pielāgota argumentācija, metodes, pieeja
  4. Iebildumu pārvarēšana, metodes, pieeja
  5. Virzība uz darījuma slēgšanu
  6. Pakalpojumu prezentācija, metodes, pieeja
  7. Pakalpojumu piepārdošana – Komplekta piedāvājums
  8. SPIN pārdošanas tehnika
  9. Neiropsiholoģija pārdošanā
  10. Pircēju uzvedības mehānismi
  11. Pirkuma “šūpoles”
  12. Lēmumu pieņemšanas mehānismi un to izmantošana pārdošanā

* * Šis ir tikai mācību programmas paraugs. Saskaņojot ar pasūtītāju vai arī, ja, priekšizpētes laikā tiks atklātas kādas pilnveidojamas jomas, kuras nav iekļautas iepriekš ieplānotajās mācību tēmās, var tikt veikta tēmu sadalījuma maiņa un tēmu papildināšana.  

3. solis. Atgriezeniskā saite. ***

3.1. Tikšanās ar vadītāju, lai sniegtu pilnu atgriezenisko saiti un izklāstītu anketēšanas rezultātus, priekšizpētes laikā gūtos secinājumus, novērojumus mācību laikā un ierosinājumus tālākai darbinieku attīstībai, kā arī mācību rezultātu atsekošanai.

3.2. Lai metodes pēc mācībām tiktu ieviestas ikdienā, atsekošanai papildus papildus var tikt izstrādāti šādi rīki:

  • chek list vadītājiem, kas jāievēro un kam jāseko līdzi, pārraugot darbinieku darbu;
  • to-do list grupu līderiem – ko nepieciešams darīt un, kas jāuzlabo.

* Visu atsekošanas rīku ieviešana pēc mācībām nav obligāta. Tie var tikt mainīti, vienojoties ar pasūtītāju. 

SEMINĀRU TRENIŅU VADA

Lektors Andrejs Kozlovs
Andrejs Kozlovs
  • savu karjeru uzsācis kā telemārketinga pārdevējs ZL Hotline / 118 biznesa klientiem (2002.-2004.);
  • pēc tam divus gadus 3 – 6 dienas katru mēnesi vadījis mācības ZL Hotline / 118 jaunajiem telemārketinga darbiniekiem (2004.-2006.);
  • no 2008. līdz 2016.gadam vadījis mācības Valdo centra uzņēmumu telemārketinga speciālistiem (galvenokārt, tiem, kas veic pārdošanu pa tālruni, piesaistot klientus ārpus Latvijas robežām);
  • ar aktīvo pārdošanu turpinājis nodarboties, strādājot arī par SIA RigaBrain biznesa attīstības vadītāju (2018.-2020.);
  • par telemārketinga, pārdošanas sarunu vadību, darba ar klientiem, klientu piesaistes un pārdošanas tēmām apmācījis vairāk kā 5000 dalībniekus (Osram, Egis Poland (Polija), Osaühing KLEP (Igaunija), Pears Health Cyber s.r.o., Amway Latvia, Vivus Latvia, DPA u.c.).
  • Ieguvis maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās un augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte). Studējot biheiviorismu, papildus apguvis NLP, pārdošanas neiromārketingu, veicis klientu uzvedības pētījumus.

Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada pieredze semināru un treniņu vadīšanā visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē. Vada seminārus par pārdošanu, telemārketingu, vadītprasmēm, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.  

ILGUMS: 18 STUNDAS

Iespējamās semināra valodas: latviešu, angļu vai krievu

Uzzināt cenu

Aizpildot šo formu, Jūs varat pieprasīt cenu tiem semināriem un kursiem, kuru apraksti ir izvietoti sadaļā „Мācības uzņēmumā”.
Ja vēlaties izveidot jaunu semināru un / vai kombinēt tēmas no dažādiem semināriem, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru 22010175.
Print Friendly, PDF & Email

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.