Kā pārdot vienmēr? Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana skaistumkopšanas industrijā.

SEMINĀRA MĒRĶI

Apgūt skaistumkopšanas industrijas dārgo preču un pakalpojumu pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, izprast komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības, attīstīt efektīvas klientu apkalpošanas iemaņas.

SEMINĀRA TĒMAS

  1. Komunikācijas ar klientu augšējā cenu segmentā īpatnības:
    • VIP klientu apkalpošanas principi. VIP klientu vērtības, vēlmes, prasības;
    • kontakta nodibināšana;
    • „pakalpojuma sniegšanas pozīcija” kā efektīvas komunikācijas instruments;
    • neverbālā komunikācija;
    • personīgā saskarsmes stila, domāšanas šablonu un uzvedības stratēģiju analīze. Iespējamo uzvedības modeļu izstrāde. Lomu spēles.
  2. Sagatavošanās pārdošanai
  3. Klientu tipoloģija
  4. Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
    • ievads;
    • informēšana;
    • argumenti, prezentēšana;
    • mērķis.
  5. Jautājumi pārdošanā
  6. Prasme klausīties
  7. Darbs ar iebildumiem (tajā skaitā arī iebildumiem attiecībā uz cenu)
  8. Dārgo preču un pakalpojumu efektīva prezentācija
  9. Prezentācijas mērķis
  10. Prezentācijas likumi:
    • izskaidrošana;
    • rādīšana;
    • iesaistīšana;
    • apstiprināšana.
  11. Ilgtermiņa attiecību ar klientu nodibināšana un uzturēšana. Kā pabeigt darījumu ar VIP – klientu, lai viņš atgrieztos atkal un tieši pie Jums.
  12. Secinājumi, statistika, novērtējums

SEMINĀRA NORISE

Interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

DALĪBNIEKI

SPA, skaistumkopšanas salonu, frizētavu, atpūtas un sporta centru administratori, vadītāji, kā arī citi darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu.

SEMINĀRU VADA

Laila Majore

Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

SEMINĀRA ILGUMS: 6 STUNDAS

Uzzināt cenu korporatīvajām mācībām uzņēmumā / iestādē
Lai uzzinātu korporatīvā semināra izmaksas, lūdzu, aizpildiet šo formu, vai rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru +371 22010175.
1. solis. Semināra izvēle un tehniskā nodrošinājuma apraksts.
Scroll to Top

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.