Merčendaizings kā līdzeklis klientu / pircēju piesaistei
Veikala plānošana un preču izvietošana: zinātne un māksla veiksmīgai tirdzniecībai
Korporatīvais seminārs veikalu vadītājiem, pārdevējiem, pakalpojumu sniedzējiem, mārketinga speciālistiem u.c. interesentiem.
Preču un pakalpojumu pārbagātībā pircēja, klienta izvēli aizvien vairāk ietekmē pirkuma, pakalpojuma pievienotā vērtība, ko lielā mērā nosaka kvalitatīvs merčendaizings.
Jau sen ir pierādīts, ka pirkumus cilvēks veic emocionālo faktoru ietekmē.
Ja jūs radīsiet klientam apstākļus, kas (1) atbilst viņa vajadzībām, kuros viņš (2) saņem vairāk kā cerējis un viņam būs (3) viegli ieraudzīt un atrast vajadzīgo preci, nešaubieties – viņš to nopirks un atgriezīsies tieši pie jums atkal un atkal.
Šajā seminārā – par to, kā šādus apstākļus radīt.
SEMINĀRA TĒMAS
1. Jauna līmeņa merčendaizinga mērķi un uzdevumi
2. Merčendaizinga zelta likumi:
a) 2+/-7
b) skaitlis 3
c) perimetrs
3. Vizuālā merčendaizinga izteiksmes līdzekļi
4. Krāsu likumi, to nozīme un triki merčendaizingā
5. Emocionālie faktori, kas sekmē pirkuma izdarīšanu
6. Merčendaizinga psiholoģiskie aspekti:
a) sajūtu ierosinātāji
b) uztvere un tēli
c) uzmanības apjoms un piesaiste
d) uzmanības pārslēgšana
7. Pircēju, klientu grupas un viņu vajadzības
8. Kas jāņem vērā izvietojot preci, reklāmas, lai apmierinātu klientu vajadzības:
a) skatlogs. Ieejas noformēšana
b) klientu kustība
c) acu līmenis
d) grupēšanas principi
e) ērti, viegli, sasniedzami, pa ceļam
f) figūras un fona likumi
g) preču izvietojums plauktos
h) cenu zīmes, lielums, izvietojums
i) impulsa, ikdienas, sezonas, jaunā u.c. prece
j) aktīvie piedāvājumi
9. Neiromārketings – palīgs merčendaizinga uzdevumu izpildē.
SEMINĀRU VADA

Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), sertificēta mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 20 gadu pieredzi apmācībā, konsultēšanā un praktiskajā darbībā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu, viesmīlības sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja.
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.
SEMINĀRA ILGUMS: 6 STUNDAS
Iespējamās semināra valodas: latviešu un krievu
Atsauksmes par iepriekšējiem Lailas vadītajiem semināriem:
“Teicama, profesionāla pasniedzēja. 6 stundas lekcija paskrēja kā 2h. Interesanti, produktīvi un ļoti noderīgi. Informācija, kas nav atrodama internetā. Veidoja daudz pierakstu un tas bija iedvesmojoši. Paldies, Laila Majore!”
“Ieguvums ir milzīgs, jo izvēlētā tēma ir ļoti, ļoti noderīga darbam.”
“Ļoti profesionāla vadītāja, kura spēj profesionāli izzināt auditorijas nepieciešamības un konkrēti strādā ar šiem jautājumiem, lai rastu atbildes, risinājumus.”
“Ļoti interesanti, saprotamā veidā tiek pasniegta informācija. Patika, ka bija iespēja arī izteikties.”