Komunikācija darba vidē 6 / Krīzes komunikācija organizācijā
Krīzes komunikācija organizācijā ir vides kultūras faktors, kas nosaka to, vai organizācija pēc krīzes nezaudēs reputāciju un vadošos darbiniekus.
Ja organizācija nav sagatavojusies krīzes komunikācijai un zaudē reputāciju, tas var nest ilgtermiņa zaudējumus produktu, pakalpojumu pārdošanā un klientu lojalitātē (līdzīgi kā partijas var zaudēt vēlētāju uzticību). Mūsdienu laikmetā cīņa par klientu, resursiem ir tik pat svarīga kā informācijas pasniegšana un melnā PR neitralizēšana.
Jūsu produkts vai pakalpojums, iespējams, ir labākais tirgū, bet reputācija un krīzes komunikācija ir instruments ar kura palīdzību Jūs pasargāsiet savas pozīcijas arī nākotnē.
SEMINĀRA SATURS
- Kas ir riska komunikācija
- Iekšējā un ārējā krīze un tās sekas
- Krīze un reputācija
- Krīzes komunikācijas līdzekļi
- Mea culpa un Stealing Thunder pieeju analīze
- Risku novērtēšana un analīze
- Darbs ar medijiem, sociālajiem tīkliem
- Organizācijas viedokļa veidošana un analīze
- Krīzes menedžmenta izveide un integrācija organizācijā
SEMINĀRU VADA
Andrejs Kozlovs
Kurš izmantojot jaunākās komunikācijas metodes, veidojis komunikāciju modeļus tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c. Vadījis Eiropas Parlamenta projektus, piedalījies starptautisku projektus realizācijā.
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā, maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās.
Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi. Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.