Komunikācija darba vidē: krīzes komunikācija

Krīzes vadība caur komunikāciju: no konflikta līdz risinājumam

Krīzes komunikācija organizācijā ir vides kultūras faktors, kas nosaka to, vai organizācija pēc krīzes nezaudēs reputāciju un vadošos darbiniekus.

Ja organizācija nav sagatavojusies krīzes komunikācijai un zaudē reputāciju, tas var nest ilgtermiņa zaudējumus produktu, pakalpojumu pārdošanā un klientu lojalitātē (līdzīgi kā partijas var zaudēt vēlētāju uzticību). Mūsdienu laikmetā cīņa par klientu, resursiem ir tik pat svarīga kā informācijas pasniegšana un melnā PR neitralizēšana.

Jūsu produkts vai pakalpojums, iespējams, ir labākais tirgū, bet reputācija un krīzes komunikācija ir instruments ar kura palīdzību Jūs pasargāsiet savas pozīcijas arī nākotnē.

ONLINE SEMINĀRA SATURS

  1. Kas ir riska komunikācija
  2. Iekšējā un ārējā krīze un tās sekas
  3. Krīze un reputācija
  4. Krīzes komunikācijas līdzekļi
  5. Mea culpa un Stealing Thunder pieeju analīze
  6. Risku novērtēšana un analīze
  7. Darbs ar medijiem, sociālajiem tīkliem
  8. Organizācijas viedokļa veidošana un analīze
  9. Krīzes menedžmenta izveide un integrācija organizācijā

Seminārs paredzēts: līderiem, vadītājiem, personāla vadītājiem ( HR ), projekta vadītājiem, pedagogiem, scrum master, product owner, mārketinga projektu vadītājiem, digitālo projektu vadītājiem un citiem interesentiem.

ONLINE SEMINĀRU VADA

Andrejs Kozlovs

Kurš izmantojot jaunākās komunikācijas metodes, veidojis komunikāciju modeļus tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c. Vadījis Eiropas Parlamenta projektus, piedalījies starptautisku projektus realizācijā.
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā, maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās.
Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi. Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.

ONLINE SEMINĀRA ILGUMS: 6 STUNDAS

Iespējamās semināra valodas: latviešu, angļu vai krievu.

Uzzināt cenu korporatīvajām mācībām uzņēmumā / iestādē
Lai uzzinātu korporatīvā semināra izmaksas, lūdzu, aizpildiet šo formu, vai rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru +371 22010175.
1. solis. Semināra izvēle un tehniskā nodrošinājuma apraksts.
Scroll to Top

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.