Lietišķā saskarsme pa tālruni

Profesionāls klientu atbalsts pa tālruni

SEMINĀRA MĒRĶI

  • Paaugstināt lietišķās saskarsmes pa tālruni efektivitāti;
  • Apgūt profesionālas saskarsmes pa tālruni principus un struktūru;
  • Attīstīt iemaņas veidot priekšstatu par uzņēmumu saskarsmē pa tālruni;
  • Izprast lietišķās saskarsmes pa tālruni kvalitātes nozīmīgumu.

SEMINĀRA TĒMAS

  1. Baušļi
  2. Prasme klausīties
  3. Darbs ar balsi kā svarīgu instrumentu darbā ar tālruni
  4. Izzināšanas process (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumu maksimālam rezultātam)
  5. Prasme ieinteresēt
  6. Tālruņa izmantošanas septiņu soļu metode:
    • Iemesls
    • Mērķis
    • Ieguvums
    • Sarunas ilgums
    • Novērtējums
    • Tikšanās laiks
  7. Pārliecināšanās par abpusēji iegūtās informācijas precizitāti
  8. Kā sarunu veidot uz individuālu pieeju, lai klients justu savu nozīmību?
  9. Kad jūs kādam zvanāt
  10. Kad zvana Jums
  11. Kā atstāt labu iespaidu
  12. Ko darīt ar niknu klientu?
  13. Emocionālā pašregulācija
  14. Galvenās kļūdas darbā pa tālruni:
    • Uzņēmuma nemākulīga prezentēšana
    • Steiga
    • Balss tonis
    • Klientu vēlmju neizzināšana
    • Neelastīgums
    • Atgriezeniskās saites neesamība
    • Apstiprināšanas neesamība
  15. Biznesa standarts telekomunikācijās

SEMINĀRA NORISE

Interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

SEMINĀRU VADA

Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

SEMINĀRA ILGUMS: 4 – 8 STUNDAS

Uzzināt cenu korporatīvajām mācībām uzņēmumā / iestādē
Lai uzzinātu korporatīvā semināra izmaksas, lūdzu, aizpildiet šo formu, vai rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru +371 22010175.
1. solis. Semināra izvēle un tehniskā nodrošinājuma apraksts.
Scroll to Top

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.