ONLINE VAI KLĀTIENES KORPORATĪVAIS SEMINĀRS - TRENIŅŠ
SEMINĀRA MĒRĶI
- Paaugstināt lietišķās saskarsmes pa tālruni efektivitāti;
- Apgūt profesionālas saskarsmes pa tālruni principus un struktūru;
- Attīstīt iemaņas veidot priekšstatu par uzņēmumu saskarsmē pa tālruni;
- Izprast lietišķās saskarsmes pa tālruni kvalitātes nozīmīgumu.
SEMINĀRA TĒMAS
- Baušļi
- Prasme klausīties
- Darbs ar balsi kā svarīgu instrumentu darbā ar tālruni
- Izzināšanas process (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumu maksimālam rezultātam)
- Prasme ieinteresēt
- Tālruņa izmantošanas septiņu soļu metode:
- Iemesls
- Mērķis
- Ieguvums
- Sarunas ilgums
- Novērtējums
- Tikšanās laiks
- Pārliecināšanās par abpusēji iegūtās informācijas precizitāti
- Kā sarunu veidot uz individuālu pieeju, lai klients justu savu nozīmību?
- Kad jūs kādam zvanāt
- Kad zvana Jums
- Kā atstāt labu iespaidu
- Ko darīt ar niknu klientu?
- Emocionālā pašregulācija
- Galvenās kļūdas darbā pa tālruni:
- Uzņēmuma nemākulīga prezentēšana
- Steiga
- Balss tonis
- Klientu vēlmju neizzināšana
- Neelastīgums
- Atgriezeniskās saites neesamība
- Apstiprināšanas neesamība
- Biznesa standarts telekomunikācijās
SEMINĀRA NORISE
SEMINĀRU VADA

Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych) – organizāciju, izglītības, konsultatīvajās jomās; mediatore; izaugsmes trenere; 20 gadus aktīvā vadības darbā; lektore – mentore ar 30 gadu pieredzi mācību vadīšanā Latvijas un starptautiskās organizācijās.
Laila Majore, praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych) – organizāciju, izglītības, konsultatīvajās jomās; mediatore; izaugsmes trenere; 20 gadus aktīvā vadības darbā; lektore - mentore ar 30 gadu pieredzi mācību vadīšanā Latvijas un starptautiskās organizācijās.
17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības “LEVIC” valdes priekšsēdētāja.
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, kolektīva veidošanu, saliedēšanu, klientu apkalpošanas kultūru, merčendaizingu u.c.