Komunikācija darba vidē: telefonsarunas un klientu atbalsts

Efektīva komunikācija darbā: Telefonsarunas un klientu apkalpošana

KORPORATĪVIE KURSI

Telefonsarunas ir lielisks veids kā pārstāvēt organizāciju, pārdot pakalpojumus, preces un veikt pārrunas. Telefonkomunikācija starp klientu un organizāciju pēdējos gadus ir kļuvusi par ne tikai jaunu klientu ieguves mehānismu, bet arī klientu noturēšanas, apkalpošanas mehānismu. Krīzes situācijās komunikācija telefonsarunā bieži vien veido klienta viedokli par pakalpojumu, preci un visu organizāciju.
ONLINE SEMINĀRA SATURS
  1. Sarunu analīze un zvanu saņēmēju reakcijas
  2. Telefonu sarunas analīze no kognitīvās izpratnes puses
  3. Balss izmantošana, emociju izmantošana darbā ar klientiem
  4. Telefonsarunu komunikācijas atgriezeniskās saites veidošana
  5. Tehniku un stratēģiju ieviešana telefonsarunās
  6. Komunikācijas audits un kontrole
  7. Negatīvās un pozitīvas pieredzes komunikācijas uzlabošanai

Seminārs paredzēts: klientu apkalpošnas personālam, personāla vadītājiem ( HR ), projekta vadītājiem, mārketinga projektu vadītājiem, pārdošanas vadītājiem un citiem interesentiem.

ONLINE SEMINĀRU VADA

Andrejs Kozlovs

Kurš izmantojot jaunākās komunikācijas metodes, veidojis komunikāciju modeļus tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c. Vadījis Eiropas Parlamenta projektus, piedalījies starptautisku projektus realizācijā. Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā, maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi. Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.

ONLINE SEMINĀRA ILGUMS: 6 STUNDAS

Iespējamās semināra valodas: latviešu, angļu vai krievu

Uzzināt cenu korporatīvajām mācībām uzņēmumā / iestādē
Lai uzzinātu korporatīvā semināra izmaksas, lūdzu, aizpildiet šo formu, vai rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru +371 22010175.
1. solis. Semināra izvēle un tehniskā nodrošinājuma apraksts.
Scroll to Top

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.