Skaistumkopšanas salonu vadība un serviss
KORPORATĪVIE ONLINE VAI KLĀTIENES KURSI
Seminārs – treniņš izstrādāts, lai sniegtu kompleksas zināšanas par skaistumkopšanas salonu vadības un servisa uzlabošanas praktiskajiem aspektiem. Kā arī uzlabotu spēju analizēt esošo servisa struktūru, ekonomētu un optimizētu līdzekļu izlietošanu tās uzlabošanai.
GALVENĀS TĒMAS
- Salona korporatīvais tēls un mārketings
- Korporatīvais tēls un pozicionēšana;
- Reklāmas nesēju apskats, izmaksas, atdeve;
- Klientu lojalitātes programmas un ilgtermiņa attiecību izveidošana ar klientiem.
- Iekšējais mārketings kā salona apgrozījuma palielināšanas līdzeklis
- Rotācija;
- Administratoru darbs.
- Skaistumkopšanas salona merčendaizings
- Vizuālo elementu vadošā loma;
- Izvietojums plauktos un pārdošana;
- Apgaismojuma, krāsu, aromātu efekti.
- Augsta klientu servisa algoritms skaistumkopšanas salonā
- Apkalpošanas shēmu diagnostika;
- Kā novērtēt klientu servisa līmeni?
- Skaistumkopšanas salona personāla vadība
- Skaistumkopšanas salona personāla piesaiste, atlase un pieņemšana darbā;
- Konflikti. Risināšanas ceļi;
- Personāla motivācija. Individuālās un grupu shēmas.
KURSA NORISE
Apmācības notiek tematisku sesiju veidā. Tās sastāv no:
- Teorijas pamatprincipu izklāsta;
- Intensīva darba situāciju treniņa.
Kurss paredzēts: skaistumkopšanas salonu vadītājiem, īpašniekiem u.c. interesentiem.
KURSU VADA

Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu.
17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja.
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.