Klientu vajadzību izzināšana
Pircēja prāts: Argumentācija, uzvedība un pārdošanas stratēģijas, neiromārketings
SEMINĀRA TĒMAS
- Neiromārketinga tendences;
- Piemērotas argumentācijas piemeklēšana;
- Klientu tipi un darbs ar tiem;
- Klientu uzvedības izvērtēšana;
- Pirkuma finišēšanas taktikas.
SEMINĀRU VADA

Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.