Veiksmīgas pārdošanas stratēģijas

Kā pārdot gudrāk, nevis vairāk

SEMINĀRA MĒRĶI

Apgūt pārdošanas teorētiskos un praktiskos aspektus, sākot no sagatavošanās pārdošanai un potenciālo klientu noteikšanas, līdz pārdošanas procesam un tā novērtējumam. Semināra tēmas iespējams izvēlēties, atbilstoši katra uzņēmuma mērķiem un vajadzībām.

SEMINĀRA UZDEVUMI

  • Pilnveidot profesionālu apkalpošanas kultūra un komunikāciju ar klientu;
  • Izprast attieksmes nozīmīgumu saskarsmē ar klientiem;
  • Pilnveidot prasmes veidot un vadīt sarunas dažādās situācijās;
  • Izprast profesionālas apkalpošanas noslēpumus darbā ar klientiem, taupot laiku un resursus;
  • Apgūt komunikācijas pamatnosacījumus un ietekmējošos faktorus saskarsmē profesionālam darbam ar klientiem;
  • Pilnveidot prasmi mierīgi reaģēt problēmu un stresa situācijās konstruktīvi rīkojoties;
  • Attīstīt spēju neuztvert personiski un vadīt savas emocijas;
  • Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām;
  • Apgūt profesionālas iemaņas klientu apkalpošanas efektivitātes paaugstināšanai kā klātienē, tā arī darbam pa tālruni;
  • Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām;
  • Korporatīvā tēla pilnveidošana.

SEMINĀRA TĒMAS

  1. Sagatavošanās pārdošanai
  2. Potenciālais klients – kā to noskaidrot?
  3. Klientu tipoloģija
  4. Sekmīgas pārdošanas sarunas noslēpumu četras fāzes
    • ievads
    • informēšana
    • argumenti, prezentēšana
    • mērķis
  5. Jautājumi pārdošanā
  6. Prasme klausīties
  7. Efektīva prezentācija
  8. Prezentācijas mērķis
  9. Prezentācijas likumi:
    • izskaidrošana
    • rādīšana
    • iesaistīšana
    • apstiprināšana
  10. Telefonmārketings pārdošanā
  11. Tālruņa izmantošanas piecu soļu metode:
    • iemesls
    • ieguvums
    • sarunas ilgums
    • novērtējums
    • tikšanās laiks
  12. Secinājumi, statistika, novērtējums

DALĪBNIEKI

Pārdevēji – konsultanti, darbinieki, kas ikdienā nodarbojas ar klientu apkalpošanu, tirdzniecības uzņēmumu vadītāji.

SEMINĀRA NORISE

Interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

SEMINĀRA ILGUMS: 5 STUNDAS

Uzzināt cenu korporatīvajām mācībām uzņēmumā / iestādē
Lai uzzinātu korporatīvā semināra izmaksas, lūdzu, aizpildiet šo formu, vai rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru +371 22010175.
1. solis. Semināra izvēle un tehniskā nodrošinājuma apraksts.
Scroll to Top

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.