Sarunu un konfliktu vadība kolektīvā
Semināra rezultātā dalībnieki apgūs prasmes, kas nepieciešamas darbinieku efektīvai vadībai, savstarpējai komunikācijai un kompromisu atrašanai pēc principa “kaza dzīva un vilks paēdis”.
Galvenā pieeja konfliktam ir nevis sagaidīt, kad tas notiek, nevis izvairīties no saasinājuma, bet jau tā pašā sākumā izmantot konfliktsituāciju, lai uzlabotu sava darba efektivitāti un saliedētu kolektīvu.
SEMINĀRA TĒMAS
- Efektīva sadarbība ar padotajiem:
- vertikālā un horizontālā komunikācija;
- pieejas meklēšana komunikācijas kanālu attīstīšanai.
- Uzvedība un saskarsme.
- Sadarbība komandā:
- grupas dinamika;
- komunikācija starptautiskā komandā;
- darba grupu veidošana kopējo uzdevumu risināšanai;
- mērķtiecīgas komunikācijas veidošana grupā.
- Valodas un komunikācijas daudzveidība.
- Sociālpsiholoģiskie procesi grupā:
- personības emocionālā inteliģence;
- emociju atpazīšana un to vadīšana;
- emociju lasīšana;
- atklātas komunikācijas veidošana.
- Krīzes un konfliktu vadības būtība:
- emociju (temperatūras) balansēšana;
- darba uzdevumu sadalīšana;
- starpkomandu projektu veidošana;
- komunikācijas veidošana krīzes apstākļos.
- Konfliktu pazīmes un konfliktu risināšana:
- kā nenonākt līdz konfliktam;
- kā mediēt iespējamos konfliktus;
- kā atrast labākos kompromisus.
- Stresa vadība:
- ķermeņa, domāšanas izmaiņas. Triki darbam ar sevi stresa situācijās;
- stresa vadības rīki – elpošana, pārtika, vingrošana un sarunas;
- ķermeņa sagatavošana darbam saspīlētos, stresainos apstākļos;
- stresa izvadīšana grupā un individuāli.
SEMINĀRU VADA
Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.