Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Komunikācija bez pārpratumiem
VEBINĀRA MĒRĶIS
Papildināt dalībnieku zināšanas un iemaņas efektīvākai saskarsmei ikdienā, pilnveidojot personīgās kompetences, kas nepieciešamas ikdienas komunikācijā, lai nerastos lieki pārpratumi.
VEBINĀRA UZDEVUMI
- Pilnveidot prasmes efektīvākai komunikācijai
- Izprast attieksmes, cieņas un laipnības nozīmīgumu saskarsmē
- Apzināt personības tiešās un slēptās vajadzības saskarsmes līmenī
- Gūt izpratni par komunikācijas vienkāršību bez pārpratumiem, ievērojot saskarsmes zelta likumu
- Gūt ieskatu par sarunu vadīšanas metodēm
- Pilnveidot prasmes veidot un vadīt sarunas
- Apgūt komunikācijas pamatnosacījumus un ietekmējošos faktorus saskarsmē
- Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām
VEBINĀRA TĒMAS
- Zelta likums saskarsmē
- Efektīvas komunikācijas pamatnosacījumi
- Attieksmes un cieņas jautājums
- Galvenās saskarsmes iemaņas
- Personības vajadzības
- Mērķa sasniegšanas metodes saskarsmē
- Informācijas nodošanas un saņemšanas mehānismi
- Atgriezeniskās saites nozīmība un veidi
- Kas traucē klausīties, dzirdēt un sadzirdēt?
- Biežākās kļūdas komunikācijā
- Spēja organizēt prasmīgu saskarsmi
- Sarunas vadīšana un metodes
VEBINĀRA METODIKA
Tiešsaiste, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot ikdienā: lekcija, praktiski vingrinājumi, piemēri, uzdevumi, pašrefleksijas iespējas un atbildes uz dalībnieku jautājumiem.
SEMINĀRU VADA
Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), sertificēta mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 20 gadu pieredzi apmācībā, konsultēšanā un praktiskajā darbībā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu, viesmīlības sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.