2024.gada 1.februārī (plkst. 10.00 – 12.00) / Vebinārs tiešsaistē!

Šī ir semināra saīsinātā versija. Korporatīvajām mācībām uzņēmumos piedāvājam arī padziļinātu semināru, kā arī semināra izstrāde, atbilstoši Jūsu uzņēmuma specifikai >>>

Preču un pakalpojumu pārbagātībā pircēja, klienta izvēli aizvien vairāk nosaka pirkuma, pakalpojuma pievienotā vērtība, ko lielā mērā nosaka kvalitatīvs merčendaizings.

Jau sen ir pierādīts, ka pirkumus cilvēks veic emocionālo faktoru ietekmē. Ja Jūs radīsiet klientam apstākļus, kas atbilst viņa vajadzībām, kuros viņš saņem vairāk kā cerējis un viņam būs viegli ieraudzīt un atrast Jūsu preci, nešaubieties – viņš to nopirks un atgriezīsies tieši pie jums atkal un atkal.

Semināra tēmas:

1. Jauna līmeņa merčendaizinga mērķi un uzdevumi.

Ērtība kā prioritāte un ilūzija pircējam, ka lēmumu pieņem viņš pats.

2. Merčendaizinga zelta likumi:

a) uzmanības pārslēgšana;
b) daudzums;
c) perimetrs.

Uzmanības apjoms un piesaiste ir ierobežota. Pārsātinājumā gadījumā notiek pretējs efekts – pirkums var netikt izdarīts, jo ir par daudz stimulu.

3. Vizuālā merčendaizinga izteiksmes līdzekļi.

Vizuālais merčendaizings ir darbības joma, kas vērsta uz preces pārdošanu, izmantojot vizuālos efektus. Viss ko “fotogrāfē” acs, ir spēcīgi. Izmantojiet to, lai pārdotu vairāk!  

4. Emocionālie faktori, kas sekmē pirkuma izdarīšanu.

Divas spēcīgas emocijas – prieks un bailes. Kas palīdz pirkt? Ir pierādīts, ka pirkumu palīdz izdarīt gan pozitīvas emocijas, gan bailes.

5. Merčendaizinga psiholoģiskie aspekti.

Sajūtas, izjūtas, uztvere (caur maņām: redzes, dzirdes, kustību, taustes, garšas, smaržas) veido vienu daļu psiholoģisko kopumu, kur pircējs tikai šķietami spēj kontrolēt lēmumu.

Aptuveni 60-70% pircēju savu galīgo lēmumu par pirkumu izdara īsu brīdi pirms pirkšanas un to ietekmē:

a) sajūtu ierosinātāji;
b) uztvere un tēli;
c) uzmanības apjoms un piesaiste;
d) uzmanības pārslēgšana.

6. Pircēju, klientu grupas un viņu vajadzības.

Ja jūs zināt – pazīstat savu pircēju, tad jūs zināsiet kā izvietot, pasniegt preci, lai viņš to nopirktu. Ja viņš ir atnācis pie jums – viņam ir vajadzība. Un reizēm viņš nemaz nenojauš savas vajadzības, bet jūs gan.

7. Kas jāņem vērā izvietojot preci, reklāmas, lai apmierinātu klientu vajadzības:

a) skatlogs. Ieejas noformēšana;
b) klientu kustība;
c) acu līmenis;
d) grupēšanas principi;
e) ērti, viegli, sasniedzami, pa ceļam;
f) figūras un fona likumi;
g) preču izvietojums plauktos;
h) cenu zīmes, lielums, izvietojums;
i) impulsa, ikdienas, sezonas, jaunā u.c. prece;
j) aktīvie piedāvājumi.

8. Neiromārketings – palīgs merčendaizinga uzdevumu izpildē.

Ar neiromārketinga palīdzību ir iespējams noteikt un padziļināti izpētīt patērētāja neapzinātās attieksmes pret zīmolu, reklāmu vai produktu.

Pētījumi apliecina, ka daudziem cilvēkiem iespēja par zemu cenu nopirkt iekārotu  lietu smadzenēs rada tādu pašu reakciju kā laimests loterijā

SEMINĀRU VADA:

Majore-2-1.jpg
Laila Majore

Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 25 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. 
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, kolektīva veidošanu, saliedēšanu, klientu apkalpošanas kultūru, merčendaizingu u.c.

CENA

piesakoties līdz 31.janvārim: 44,00 EUR + PVN = 53,24
piesakoties pēc 31.janvāra: 54,00 EUR + PVN = 65,34 EUR
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide šim pasākumam piemērota netiek)

Atsauksmes par iepriekšējiem Lailas vadītajiem semināriem:

“Teicama, profesionāla pasniedzēja. 6 stundas lekcija paskrēja kā 2h. Interesanti, produktīvi un ļoti noderīgi. Informācija, kas nav atrodama internetā. Veidoja daudz pierakstu un tas bija iedvesmojoši. Paldies, Laila Majore!”

“Ieguvums ir milzīgs, jo izvēlētā tēma ir ļoti, ļoti noderīga darbam.”

“Ļoti profesionāla vadītāja, kura spēj profesionāli izzināt auditorijas nepieciešamības un konkrēti strādā ar šiem jautājumiem, lai rastu atbildes, risinājumus.”

“Ļoti interesanti, saprotamā veidā tiek pasniegta informācija. Patika, ka bija iespēja arī izteikties.”

Vairāk atsauksmju šeit

Kā notiek tiešsaistes vebināri?

– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā savā e-pastā;
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).

Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.