Personāla vadība. Veikli un atbilstoši situācijai.
KORPORATĪVIE KURSI
Šajā seminārā iegūsiet izpratni par tiem individuālajiem mehānismiem, kas lielā mērā ietekmē personāla vadības efektivitāti, kā arī zināšanas par vadības instrumentu pieskaņošanu konkrētai situācijai, cilvēkiem un kolektīvam kopumā.
Runāsim par šādiem personāla vadības instrumentiem:
- Emocionālā inteliģence (EQ) kā instruments saskarsmē;
- darba plānošana kā individuāli pieskaņots instruments;
- kolektīva, kā pašregulējoša organisma, attīstīšanas instrumenti.
KURSU TĒMAS
Emocionālā Inteliģence (EQ) ir saskarsmes rīks ar kura palīdzību vadīt ikdienišķu vai lietišķu komunikāciju. EQ ir veikls un dabiski ērts veids, kā panākt pozitīvu komunikāciju pat komunikācijai izaicinošā vidē un situācijās.
EQ rīki visbiežāk ir daudz veiksmīgāki nekā augsts Intelekta koeficients (IQ) komunikācijā ar klientiem, sadarbības partneriem. EQ jau no 1995. gada biznesā tiek uzskatītu par vienu no galvenajām veiksmīga vadītāja – līdera kompetencēm, atceļot gadsimtu ilgušas teorijas par IQ neapgāžamo nozīmi.
Semināra saturs:
- EQ skaidrojums un praktiskais pielietošanas lauks;
- Emociju apzinātība;
- EQ darba vidē;
- EQ kā pozicionēšanās rīks;
- EQ vides maiņas instrumenti;
- Emociju instrumenti motivācijā un produktivitātē.
Semināra rezultātā:
- iemācīsities netērēt iekšējos resursus komunikācijā;
- spēsiet savu komunikācijas resursu labāk pieskaņot vajadzībām;
- uzlabosiet personisko emocionālo stabilitāti;
- spēsiet komunicēt skaidrā un precīzā veidā;
- uzlabosiet vadības iemaņas darbā ar saspringtu darba vidi.
Ir izstrādātas daudzas laika plānošanas sistēmas, bet tās nebūs efektīvas katram. Svarīgākais ir piemeklēt sev ērtākās un piemērotākās, jo viens no lielākajiem izaicinājumiem sava potenciāla sasniegšanai, ir laika plānošana un sava personiskā resursa pareiza sadale.
Neirozinātne paver plašākas iespējas analizēt apstākļus tā, lai mēs sasniegtu sev vēlamo potenciālu.
Semināra saturs:
- Smadzeņu darbības principi, veicot fokusētu darbu;
- Smadzeņu darbības principi multitāskinga darbā;
- Emocionālās inteliģences izmantošana sevis vadībā;
- Rutīnas mazināšanas (līdz pat tās likvidēšanai) instrumenti;
- Fokusa treniņu sistēmas, lai nodrošinātu veselīgu darba vidi;
- Risku apzināšana darbā ar izdegšanas stāvokli;
- Smadzeņu darbības higiēna.
Semināra rezultāta iegūsiet:
- apzinātības instrumentus darbam ar personisko resursu;
- laika plānošanas iemaņas un darba sistematizēšanas zināšanas;
- pašdisciplīnas rīku un struktūras praktisku izpratni;
- vadības iemaņas darbā ar saspringtu darba vidi.
Pieeja, kurā organizācijas vadītājs ir arī kolektīva vadītājs un kolektīvs orientēts uz vadītāju kā galveno kolektīvu saturošo elementu, pati par sevi ir nestrādājoša un novecojusi. Kolektīvs ir pašregulējošs, dzīvs organisms, kuram ir jārada vieta, kur attīstīties, augt un mācīties.
Semināra saturs:
- Grupa un grupas dinamikas izpratne;
- Līderu un vadītāju izmantošana kolektīva veidošanā;
- Kolektīva motivācijas rīku ieviešana un analīze;
- Kolektīva veidošana, balstoties uz X un Y ass principiem (Douglas McGregor);
- Strādājošas Top-Down un Bottom-up sistēmas ieviešana.
Semināra rezultātā:
- saņemsiet informāciju, kā darboties ar grupu (kolektīvu);
- uzzināsiet, kā nepatērēt personisko enerģiju kolektīva vadīšanai;
- apgūsiet rīkus ar kuru palīdzību būs iespējams padarīt kolektīvu par pašregulējošos organismu, kurš rada jaunus līderus;
- saņemsiet instrumentus ar kuru palīdzību audzināt darbiniekos atbildības sajūtu par kolektīva izaugsmi;
- uzzināsiet kā organiski un veikli veidot kolektīvu, kurā darbinieki grib iekļauties.
KURSU VADA

Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.