Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts

Administratoru kursi

SEMINĀRA MĒRĶI

  • Kādam jābūt labam administratoram? Kā to panākt?
  • Klientu apkalpošana, pārdošana, saskarsme un komunikācija.
  • Iekšējās darba kultūras, apkalpošanas kvalitātes un attīstības celšana, lai palielinātu peļņu;
  • Korporatīvā tēla pilnveidošana;
  • Iegūt motivāciju un pārliecību par savām spējām.

SEMINĀRA TĒMAS

  1. Es un kompānija (mani mērķi, kompānijas mērķi, lojalitāte u.c.)
  2. Administratora pamatīpašības
  3. Mērķis – klients
  4. Darba uzdevumi
  5. Pirmais iespaids
  6. Apģērba etiķete
  7. Koptēls
  8. Sagatavošanās procedūra un pozitīvā klimata radīšana
  9. Darbs ar klientu:
    • Sagaidīšana
    • Sasveicināšanās etiķete
    • Klienta apkalpošanas etiķete
    • Neverbālā komunikācija
    • Verbālā komunikācija
    • Pakalpojumi un preču pārdošana ***
    • Klienta izzināšana (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumi maksimālam rezultātam)
    • Problēmsituāciju risināšana. Pozitīvu rezultātu panākšana
    • Atvadīšanās
  10. Saskarsme pa telefonu (telefonmārketings)
  11. Citu darbinieku vadīšana

DALĪBNIEKI

Profesionālu SPA, skaistumkopšanas salonu, frizētavu, sporta, atpūtas un veselības aprūpes centru u.c. organizāciju administratori un darbinieki, kas veic administratora pienākumus.

SEMINĀRA PASNIEGŠANAS METODIKA

Seminārs sagatavots saskaņā ar aktuālajām motivācijas un vadības teorijām, kā arī ņemot vērā nozares specifiku.

SEMINĀRU VADA

Lektore Laila Majore
Laila Majore
Psiholoģijas maģistre, mediatore, lektore, lietišķās estētikas speciāliste, stiliste, vizāžiste – piedalās organizāciju korporatīvā tēla veidošanā, vada seminārus, sniedz konsultācijas. 17 gadus SIA” Pieci elementi” (nozare: skaistumkopšana, veselība, sports, SPA) vadītāja; „Islande Hotel” SPA un sporta nodaļas projekta autore, mentore – realizētāja un līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada, līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” direktore. Kopš 1994.gada vada seminārus par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, klientu apkalpošanu, darbinieku pašmotivāciju, lietišķo etiķeti, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

SEMINĀRA ILGUMS: 5 STUNDAS

Uzzināt cenu

Aizpildot šo formu, Jūs varat pieprasīt cenu tiem semināriem un kursiem, kuru apraksti ir izvietoti sadaļā „Мācības uzņēmumā”.
Ja vēlaties izveidot jaunu semināru un / vai kombinēt tēmas no dažādiem semināriem, atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām, lūdzu, rakstiet uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv vai zvaniet uz tālruņa numuru 22010175.

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.