Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Administratoru kursi
SEMINĀRA MĒRĶI
- Kādam jābūt labam administratoram? Kā to panākt?
- Klientu apkalpošana, pārdošana, saskarsme un komunikācija.
- Iekšējās darba kultūras, apkalpošanas kvalitātes un attīstības celšana, lai palielinātu peļņu;
- Korporatīvā tēla pilnveidošana;
- Iegūt motivāciju un pārliecību par savām spējām.
SEMINĀRA TĒMAS
- Es un kompānija (mani mērķi, kompānijas mērķi, lojalitāte u.c.)
- Administratora pamatīpašības
- Mērķis – klients
- Darba uzdevumi
- Pirmais iespaids
- Apģērba etiķete
- Koptēls
- Sagatavošanās procedūra un pozitīvā klimata radīšana
- Darbs ar klientu:
- Sagaidīšana
- Sasveicināšanās etiķete
- Klienta apkalpošanas etiķete
- Neverbālā komunikācija
- Verbālā komunikācija
- Pakalpojumi un preču pārdošana ***
- Klienta izzināšana (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumi maksimālam rezultātam)
- Problēmsituāciju risināšana. Pozitīvu rezultātu panākšana
- Atvadīšanās
- Saskarsme pa telefonu (telefonmārketings)
- Citu darbinieku vadīšana
DALĪBNIEKI
Profesionālu SPA, skaistumkopšanas salonu, frizētavu, sporta, atpūtas un veselības aprūpes centru u.c. organizāciju administratori un darbinieki, kas veic administratora pienākumus.
SEMINĀRA PASNIEGŠANAS METODIKA
Seminārs sagatavots saskaņā ar aktuālajām motivācijas un vadības teorijām, kā arī ņemot vērā nozares specifiku.
SEMINĀRU VADA
Laila Majore
Psiholoģijas maģistre, mediatore, lektore, lietišķās estētikas speciāliste, stiliste, vizāžiste – piedalās organizāciju korporatīvā tēla veidošanā, vada seminārus, sniedz konsultācijas. 17 gadus SIA” Pieci elementi” (nozare: skaistumkopšana, veselība, sports, SPA) vadītāja; „Islande Hotel” SPA un sporta nodaļas projekta autore, mentore – realizētāja un līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada, līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” direktore. Kopš 1994.gada vada seminārus par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, klientu apkalpošanu, darbinieku pašmotivāciju, lietišķo etiķeti, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.