Lietišķais stils apģērbā un darba attiecībās
Mūsdienīgs lietišķais stils un darba etiķete
SEMINĀRA MĒRĶI
- Apgūt lietišķās etiķetes principus, iemācīties sasveicināties, iepazīties, atvadīties, atbilstoši lietišķajai etiķetei;
- Izprast lietišķā stila elementu un tā aksesuāru nozīmi un pielietojumu darba attiecībās, kā arī palīdzēt izveidot ģērbšanās stilu atbilstoši lietišķajai etiķetei.
SEMINĀRA TĒMAS
- Ievads lietišķajā etiķetē
- Pirmā iespaida radīšana
- Sasveicināšanās, iepazīšanās, un atvadīšanās
- Vizītkarte
- pielietojums un veidi;
- izmēri un noformējums.
- Dāvanas
- izvēle;
- iegāde un iesaiņojums;
- pasniegšana un saņemšana.
- Lietišķais stils un apģērbs
- Formālais, pusformālais un neformālais līmenis
- Aksesuārā nozīme lietišķajā stilā
- rotaslietas pulksteņi
- brilles
- portfeļi mapes
- pildspalvas
- apavi
- šallītes (sievietēm)
- kaklasaites (vīriešiem)
- Lietišķais ģērbšanās stils sievietēm
- audumu izvēle
- kostīms, kleita
- apavi
- somas
- rotaslietas
- matu sakārtojums
- lietišķi dekoratīva kosmētika (make up)
- Lietišķais ģērbšanās stils vīriešiem
- uzvalki
- kā pareizi izvēlēties žaketi, bikses, kreklu
- piemērotākie audumi
- krekli
- kaklasaites
- siksnas, bikšturi, kurpes
- brilles, pildspalvas un juvelierizstrādājumi
- matu sakārtojums
- Krāsu izvēle un nozīme lietišķajā apģērbā
DALĪBNIEKI
Jebkura līmeņa darbinieki, kuriem ir svarīga lietišķās etiķetes principu apguve.
SEMINĀRU VADA

Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar 20 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. Ieguvusi sertificēta mediatora statusu. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja.
Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.