Current Status
Not Enrolled
Cena
Slēgts
Get Started
Šis kursi pašlaik ir slēgts
Prasmīga vadītāja attiecības ar padotajiem
SEMINĀRA MĒRĶIS
Papildināt dalībnieku zināšanas un praktiskās iemaņas efektīvākai padoto vadībai.
SEMINĀRA UZDEVUMI
- Attīstīt izpratni par vadītāja darba izaicinājumiem un efektīviem darbinieku vadīšanas instrumentiem
- Apzināt savas kā vadītāja prasmes un izveidot algoritmu to pilnveidošanai
- Izprast vadīšanas taktikas izvēli, sevis pozicionēšanas nozīmīgumu saskarsmē ar padotajiem
- Pilnveidot prasmes veidot un vadīt efektīvas sarunas ar padotajiem
- Apzināt uzdevumus, atbildības un robežas vadības darbā
- Izprast vadītāja lomu un atbildību uzņēmuma mērķu sasniegšanā
- Pilnveidot komunikācijas prasmes darbā ar padotajiem
- Izprast deleģēšanas svarīgumu un to pārbaudes mehānismus
- Pilnveidot prasmes izmantot sapulci kā efektīvu instrumentu vadītāja darbā un kolektīva saliedēšanā
- Attīstīt prasmes savlaicīgi pamanīt un novērst konfliktus
SEMINĀRA TĒMAS
1. Vadīšana, vadības stili un modeļi:
- Atšķirības starp padoto un vadītāju
- Ko no vadītāja sagaida uzņēmums? Ko sagaida darbinieki?
- Vadības stili un modeļi
- Vadības stila izvēle dažādās situācijās
- Kādas sekas uz padoto atstāj izvēlētais vadības stils?
- Vadītāja lomas darba procesa vadīšanā
- Vadītāja izaicinājumi un iespējas
2. Vadītājs – saimnieks savā uzņēmumā, struktūrvienībā:
- Vadītāja ētika
- Sevis pozicionēšana
- Vadītājs kā līderis
- Vadītāja lomas un atbildības
- Resursu apzināšanās un efektīva izmantošana
- Sapulce kā efektīvs instruments vadītāja darbā un kolektīva saliedēšanā
3. Vadītājam nozīmīgās prasmes un to attīstība:
- Vajadzīgo prasmju, īpašību apzināšanās un nepieciešamās zināšanās
- Komandas vadība
- Uzmanība, interese un motivācija
- Prasme izvirzīt mērķus
- Uzdevumu deleģēšana, vienošanās par to izpildi un rezultātu novērtēšana
- Konfliktu pamanīšana un novēršana savlaicīgi
4. Komunikācija un saskarsme ikdienā:
- Attieksmes jautājums
- Komunicēšanas zelta vidusceļš darba attiecībās
- Robežu noteikšana
- Verbālie un neverbālie komunikācijas instrumenti
- Kā rodas tenkas, baumas, „klačas”? Kā tās izskaust?
- Kritika un uzslavas
- Konstruktīva saruna
- Atgriezeniskās saites saņemšana no darbiniekiem.
METODIKA
Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas un iemaņas pielietot praksē: teorija, piemēri, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze, lomu spēles, grupu darbs.
SEMINĀRU VADA
Laila Majore
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), sertificēta mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 20 gadu pieredzi apmācībā, konsultēšanā un praktiskajā darbībā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu, viesmīlības sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.