Publiskā runa
UZZINĀT CENU KURSA TĒMAS 1. tēma. Publiskā runa un instrumenti stresa mazināšanai. Saturs: Pārliecība un iedvesma pirms uzstāšanās; Mērķa un sava potenciāla apzināšana; Darbs ar ķermeni, valodu, vizuālo tēlu; Profesionālā …
UZZINĀT CENU KURSA TĒMAS 1. tēma. Publiskā runa un instrumenti stresa mazināšanai. Saturs: Pārliecība un iedvesma pirms uzstāšanās; Mērķa un sava potenciāla apzināšana; Darbs ar ķermeni, valodu, vizuālo tēlu; Profesionālā …
UZZINĀT CENU Seminārs ar Staņislavu Tokalovu. Trīs dienas kino pasaulē. Šajā darbnīcā “Trīs dienas kino pasaulē” iemācīsies ne tikai izprast kino, bet arī izveidot savu, ja arī ne pirmo, tad noteikti foršu …
UZZINĀT CENU Seminārs – treniņš pakalpojumu sniedzējiem, pārdevējiem, mārketinga speciālistiem Preču un pakalpojumu pārbagātībā pircēja, klienta izvēli aizvien vairāk nosaka pirkuma, pakalpojuma pievienotā vērtība, ko lielā mērā nosaka kvalitatīvs merčendaizings. …
Merčendaizings kā līdzeklis klientu / pircēju piesaistei Lasīt Vairāk »
UZZINĀT CENU GAIDĀMAIS REZULTĀTS Pēc kursa beigšanas klausītājiem ir jāpārzina imidža veidošanas un attīstības likumsakarības, jāprot izmantot tās praktiski – jāprot izvērtēt uzņēmuma un tā personāla imidžs, analizēt uzņēmuma un …
Uzņēmuma un tā personāla imidža veidošana un uzturēšana Lasīt Vairāk »
UZZINĀT CENU GAIDĀMAIS REZULTĀTS Klausītājiem pēc kursa beigšanas jāprot noteikt potenciālo klientu stereotipus, piemeklēt stereotipu korekcijas paņēmienus, piemeklēt visefektīvākos kanālus, plūsmas un mezglus reklāmas informācijas izplatīšanai, sastādīt efektīvus reklāmas paziņojumus. …
UZZINĀT CENU GAIDĀMAIS REZULTĀTS Klausītājiem pēc kursa beigšanas jāpārzina kontrreklāmas būtība, publiskās kontrreklāmas pamatvirzieni, un jāprot praktiski izmantot “āķīgo” jautājumu uzdošanas un atbilžu uz šādiem jautājumiem veidošanas paņēmienus. PAMATA IDEJA …
Kontrreklāma jeb nepamatoto uzbrukumu izmantošana uzņēmuma imidža celšanai Lasīt Vairāk »
UZZINĀT CENU GAIDĀMAIS REZULTĀTS Pēc kursa beigšanas klausītājiem ir jāprot noteikt viņu uzņēmuma reklāmas kampaņas mērķus, izstrādāt efektīvas kampaņas scenāriju, iedarbināt maksimāli efektīvus resursus, samazināt īpatizmaksas kampaņai, izstrādāt no konkurentu …
Efektīvu reklāmas kampaņu veidošana uzņēmumiem Lasīt Vairāk »
UZZINĀT CENU Efektīva komunikācija (gan iekšējā, gan ārējā) ir viens no uzņēmuma / iestādes neformālajiem kapitāliem, kurš nosaka organizācijas reprezentativitāti, uzticamību un tēlu. Šajā seminārā apgūsiet praktiski pielietojamas metodes, kas palīdzēs uzlabot …
Efektīva komunikācija organizācijas tēla veidošanai Lasīt Vairāk »
UZZINĀT CENU 3 SOĻU MĀCĪBU PROCESS 1. solis. Priekšizpēte un sagatavošanās mācībām. * 1.1. Iepazīšanās ar pārdošanas procesu, tikšanās ar pārdošanas komandas vadītāju, lai labāk izprastu pasūtītāja mērķus un vajadzības; …