Общение без недоразумений
VEBINĀRA MĒRĶIS
VEBINĀRA UZDEVUMI
- Pilnveidot prasmes efektīvākai komunikācijai
- Izprast attieksmes, cieņas un laipnības nozīmīgumu saskarsmē
- Apzināt personības tiešās un slēptās vajadzības saskarsmes līmenī
- Gūt izpratni par komunikācijas vienkāršību bez pārpratumiem, ievērojot saskarsmes zelta likumu
- Gūt ieskatu par sarunu vadīšanas metodēm
- Pilnveidot prasmes veidot un vadīt sarunas
- Apgūt komunikācijas pamatnosacījumus un ietekmējošos faktorus saskarsmē
- Attīstīt spēju elastīgāk pielāgoties ārējās vides prasībām
VEBINĀRA TĒMAS
- Zelta likums saskarsmē
- Efektīvas komunikācijas pamatnosacījumi
- Attieksmes un cieņas jautājums
- Galvenās saskarsmes iemaņas
- Personības vajadzības
- Mērķa sasniegšanas metodes saskarsmē
- Informācijas nodošanas un saņemšanas mehānismi
- Atgriezeniskās saites nozīmība un veidi
- Kas traucē klausīties, dzirdēt un sadzirdēt?
- Biežākās kļūdas komunikācijā
- Spēja organizēt prasmīgu saskarsmi
- Sarunas vadīšana un metodes
VEBINĀRA METODIKA
Tiešsaiste, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot ikdienā: lekcija, praktiski vingrinājumi, piemēri, uzdevumi, pašrefleksijas iespējas un atbildes uz dalībnieku jautājumiem.
SEMINĀRU VADA
Лайла Майоре
Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), sertificēta mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 20 gadu pieredzi apmācībā, konsultēšanā un praktiskajā darbībā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu, viesmīlības sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.