Telemārketings
Semināra – treniņa tēmas:
- Pārdošanas sarunas vadība
- Klientu vajadzību izzināšana sarunā
- Klientam pielāgota argumentācija, metodes, pieeja
- Iebildumu pārvarēšana, metodes, pieeja
- Virzība uz darījuma slēgšanu
- Pakalpojumu prezentācija, metodes, pieeja
- Pakalpojumu piepārdošana – Komplekta piedāvājums
- SPIN pārdošanas tehnika
- Neiropsiholoģija pārdošanā
- Pircēju uzvedības mehānismi
- Pirkuma “šūpoles”
- Lēmumu pieņemšanas mehānismi un to izmantošana pārdošanā
Semināru treniņu vada: Andrejs Kozlovs,
- savu karjeru uzsācis kā telemārketinga pārdevējs ZL Hotline / 118 biznesa klientiem (2002.-2004.);
- pēc tam divus gadus 3 – 6 dienas katru mēnesi vadījis mācības ZL Hotline / 118 jaunajiem telemārketinga darbiniekiem (2004.-2006.);
- no 2008. līdz 2016.gadam vadījis mācības Valdo centra uzņēmumu telemārketinga speciālistiem (galvenokārt, tiem, kas veic pārdošanu pa tālruni, piesaistot klientus ārpus Latvijas robežām);
- ar aktīvo pārdošanu turpinājis nodarboties, strādājot arī par SIA RigaBrain biznesa attīstības vadītāju (2018.-2020.);
- par telemārketinga, pārdošanas sarunu vadību, darba ar klientiem, klientu piesaistes un pārdošanas tēmām apmācījis vairāk kā 5000 dalībniekus (Osram, Egis Poland (Polija), Osaühing KLEP (Igaunija),
- Pears Health Cyber s.r.o., Amway Latvia, Vivus Latvia, DPA u.c.).
Ieguvis maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās un augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte). Studējot biheiviorismu, papildus apguvis NLP, pārdošanas neiromārketingu, veicis klientu uzvedības pētījumus.
Ilgums: 16 stundas.