Darba laika organizācijas formas izvēle. Īslaicīga prombūtne, tās nosacījumu noteikšana darba devēja dokumentos.
(No semināru un kursu arhīva)
Ja vēlaties, lai atkārtojam šo semināru, lūdzu, norādiet savu e-pasta adresi un, ja plānosim semināru atkārtoti, sazināsimies ar Jums:
2024. gada 3. decembrī (plkst. 10.30 – 12.30) / Vebinārs tiešsaistē (Zoom platformā)
Kādu darba laika organizācijas formu izvēlēties savam darbiniekam un kā noteikt nosacījumus īslaicīgai prombūtnei.
Seminārā apskatīsim sekojošus jautājumus:
- Darba laika organizācijas pielāgošana darbinieka interesēm:
– pamats un nosacījumi; - Īslaicīga prombūtne:
– kādos gadījumos darbinieks var to izmantot;
– kādus nosacījumus ieteicams iekļaut darba kārtībā tās izmantošanai;
– darbiniekam saistošie dokumenti; - Darba laika organizācijas, tai skaitā summētā darba laika, noteikšanas pamati;
- Darba līgumu nosacījumu raksturīgākās kļūdas darba laika nosacījumos un darba laika organizēšanas nosacījumos.
Savus jautājumus un situāciju aprakstus dalībnieki var iesūtīt vēl pirms semināra, rakstot uz e-pastu aija@abkbirojs.lv
TIEŠSAISTES SEMINĀRU VADA:
Aija Vāciete
Personāla vadītāja, ar mg.iur. izglītību, starptautiskā uzņēmumā (darbinieku skaits 450) ar filiālēm vairākās Eiropas valstīs. Nodrošina personāla vadības procesus, kas saistīti ar dokumentu izstrādi, piem., darba līgumi, amatu apraksti, darba samaksas nolikumi, konfidencialitātes vienošanās, uzteikumi, u.c. dokumenti, kas nodrošina likumiski atbilstošas attiecības starp darba devēju un darbinieku.
Praktiska pieredze tiesvedībās un darba devēju pārstāvībā Valsts darba inspekcijā administratīvo pārkāpumu procesos. Pieredze iestāžu izdoto administratīvo aktu izvērtēšanā, to atbilstības noteikšana normatīvo aktu prasībām.
Praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās, darba tiesībās, darba drošības un darba aizsardzības jautājumos, datu aizsardzības speciāliste.
Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā.