Fokusēšanās un uzmanības regulēšana. Praktiskās metodes darbiniekiem un vadītājiem.
KORPORATĪVAIS ONLINE VAI KLĀTIENES KURSS
Daudzuzdevumu darbs un augsts atbildības līmenis var negatīvi ietekmēt spēju koncentrēties. Mūsdienu digitālajā laikmetā uzmanības novēršana un traucēta fokusēšanās ir izplatītas problēmas, kas var samazināt darba efektivitāti un lēmumu kvalitāti.
Šis kurss ir izstrādāts, lai palīdzētu vadītājiem un viņu darbiniekiem attīstīt prasmes fokusēties un regulēt uzmanību, balstoties uz jaunākajiem atklājumiem neirozinātnē.
Šajā kursā tiks apskatītas praktiskas metodes un teorētiskie pamati, kas palīdzēs tā dalībniekiem efektīvi risināt ikdienas izaicinājumus, uzlabot darba kvalitāti un mazināt stresa ietekmi. Izmantojot pasaulē atzītu neirozinātnieku, piemēram, Wendy Suzuki, Stephen Porges un citu, pieejas, dalībnieki uzzinās, kā smadzenes pārvalda uzmanību un kā uzlabot mentālo veselību un darba produktivitāti.
1. Uzmanības fizioloģija: smadzeņu zonas, kas atbild par uzmanību un fokusu (Wendy Suzuki).
2. Polivagālā teorija: kā nervu sistēmas regulācija ietekmē uzmanību un mieru (Stephen Porges).
3. Kognitīvā slodze: kā strādāt efektīvi, mazinot smadzeņu pārslogotību (Nilli Lavie).
4. Neiroplasticitāte: kā trenēt smadzenes, lai uzlabotu uzmanības spējas (Adam Gazzaley).
5. Mindfulness un tās ietekme uz smadzeņu struktūrām, kas atbild par koncentrēšanos.
6. “Attention economy”: kā mūsdienu tehnoloģijas ietekmē mūsu spēju fokusēties un ko darīt (Richard Davidson).
1. Mērķu prioritizēšana: kā izveidot skaidru fokusēšanās stratēģiju.
2. Tehnoloģiju izmantošana uzmanības uzlabošanai, nevis traucēšanai.
3. Elpošanas un meditācijas tehnikas, kas palīdz stabilizēt uzmanību (Wendy Suzuki).
4. Kā izmantot pārtraukumus efektīvai smadzeņu atpūtai un atjaunošanai.
5. Emociju regulācija un tās ietekme uz vadītāja spēju koncentrēties (Stephen Porges).
6. “Flow state”: kā ieiet un saglabāt dziļu produktivitātes stāvokli (Mihaly Csikszentmihalyi idejas papildinātas ar Adam Gazzaley darbu).
1. Kā vadīt komandu fokusēšanas prasmju attīstīšanā.
2. Grupas uzmanības regulēšanas stratēģijas ikdienas darbā.
3. Darba vides un kultūras veidošana, kas atbalsta produktīvu uzmanību.
4. Stresa pārvaldība komandā: praktiski ieteikumi (Richard Davidson pieeja).
5. Neverbālā komunikācija un tās ietekme uz komandas uzmanību un uztveri.
6. Vadītāja spēja saglabāt mentālo skaidrību, pieņemot sarežģītus lēmumus.
- efektīvāk pārvaldīt savu uzmanību un mentālos resursus;
- izmantot zinātniski pamatotas metodes, lai uzlabotu koncentrēšanos;
- veidot darba vidi, kas atbalsta produktivitāti un mentālo veselību;
- mazināt stresa ietekmi un veicināt mieru gan sev, gan savai komandai.
Uzlabojiet fokusu un uzmanības noturēšanu ar mūsu korporatīvajiem kursiem! Attīstiet kognitīvās funkcijas, uzlabojiet atmiņu un stipriniet komandas efektivitāti.
KURSU VADA

Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte). Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi.
Andrejs Kozlovs, ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.
KURSA ILGUMS: 6 STUNDAS (katras daļas ilgums: 2 stundas)
Iespējamās kursa valodas: latviešu, angļu vai krievu
ATSAUKSMES par iepriekšējiem Andreja vadītajiem semināriem un kursiem:
“Ļoti patika lektora Andreja Kozlova pasniegšanas stils – ar piemēriem, humora pieskaņu, visu labi izskaidroja un prezentēja. Noteikti iegūtās zināšanas pielietošu ikdienā darbā ar klientiem. Paldies.”
“Paldies, bija vērtīgs vebinārs. Lektors zinošs, par procesiem skaidroja ar piemēriem no dzīves, saprotami.”
“Seminārā pavadītais laiks paskrēja nemanot. Lekcija bija interesanta un noderīga. Lektors lieliski prezentēja savu lekciju, ar humoru, bez garlaicīgiem tekstiem. Lekcijā dzirdētais bija viegli uztverams un atmiņā paliekošs.”
“Ļoti patīk, kad lektors visu izskaidro, saliek pa plauktiņiem. Pierakstīju sev svarīgas atziņas, kuras tagad būs manā “vērtīgo lietu arsenālā”.”