Generic selectors
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
No results!
seminari
kursi-seminari-plans
Personāla apmācību centrs AGENDA
Semināri un kursi
Profesionālajai un personības attīstībai

Lietišķā saskarsme pa tālruni

Drukāt

Semināra mērķi:

  • Paaugstināt lietišķās saskarsmes pa tālruni efektivitāti;
  • Apgūt profesionālas saskarsmes pa tālruni principus un struktūru;
  • Attīstīt iemaņas veidot priekšstatu par uzņēmumu saskarsmē pa tālruni;
  • Izprast lietišķās saskarsmes pa tālruni kvalitātes nozīmīgumu.

Semināra tēmas:

    1. Baušļi.
    2. Prasme klausīties
    3. Darbs ar balsi- kā svarīgu instrumentu darbā ar tālruni
    4. Izzināšanas process (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumu maksimālam rezultātam)
    5. Prasme ieinteresēt
    6. Tālruņa izmantošanas septiņu soļu metode:
      • Iemesls
      • Mērķis
      • Ieguvums
      • Sarunas ilgums
      • Novērtējums
      • Tikšanās laiks
    7. Pārliecināšanās par abpusēji iegūtās informācijas precizitāti
    8. Kā sarunu veidot uz individuālu pieeju, lai klients justu savu nozīmību?
    9. Kad jūs kādam zvanāt
  1. Kad zvana Jums
  2. Kā atstāt labu iespaidu
  3. Ko darīt ar niknu klientu?
  4. Emocionālā pašregulācija
  5. Galvenās kļūdas darbā pa tālruni:
    • Uzņēmuma nemākulīga prezentēšana
    • Steiga
    • Balss tonis
    • Klientu vēlmju neizzināšana
    • Neelastīgums
    • Atgriezeniskās saites neesamība
    • Apstiprināšanas neesamība
  6. Biznesa standarts telekomunikācijās

Semināru vada: Laila Majore – praktizējoša mediatore, psiholoģe, lektore, uzņēmēja. Ieguvusi divzvaigžņu mediatora sertifikātu. Profesionālā maģistra grāds psiholoģijā. Praktizē privātpraksē. Latvijas psihologu biedrības biedrs. 17 gadus SIA „Pieci elementi” vadītāja; līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada biedrības „LEVIC” direktore. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību centros par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.

Semināra ilgums: 4 – 8 stundas

Nosūtīt saiti ar šo rakstu draugam.


Piedalies semināru veidošanā!

Iesaki apmācību tēmu, vai atsūti jautājumus un
saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Uzzināt vairāk  

Atlaides pastāvīgajiem klientiem

Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

Uzzināt vairāk  

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
Jūs interesējošās tēmas:

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.

Copyright © PAC Agenda

Paldies, Jūsu pieteikums ir nosūtīts!