Lietišķā saskarsme pa tālruni
Semināra mērķi:
- Paaugstināt lietišķās saskarsmes pa tālruni efektivitāti;
- Apgūt profesionālas saskarsmes pa tālruni principus un struktūru;
- Attīstīt iemaņas veidot priekšstatu par uzņēmumu saskarsmē pa tālruni;
- Izprast lietišķās saskarsmes pa tālruni kvalitātes nozīmīgumu.
Semināra tēmas:
-
- Baušļi.
- Prasme klausīties
- Darbs ar balsi- kā svarīgu instrumentu darbā ar tālruni
- Izzināšanas process (vēlmes, profesionāli jautājumi, risinājumu maksimālam rezultātam)
- Prasme ieinteresēt
- Tālruņa izmantošanas septiņu soļu metode:
- Iemesls
- Mērķis
- Ieguvums
- Sarunas ilgums
- Novērtējums
- Tikšanās laiks
- Pārliecināšanās par abpusēji iegūtās informācijas precizitāti
- Kā sarunu veidot uz individuālu pieeju, lai klients justu savu nozīmību?
- Kad jūs kādam zvanāt
- Kad zvana Jums
- Kā atstāt labu iespaidu
- Ko darīt ar niknu klientu?
- Emocionālā pašregulācija
- Galvenās kļūdas darbā pa tālruni:
- Uzņēmuma nemākulīga prezentēšana
- Steiga
- Balss tonis
- Klientu vēlmju neizzināšana
- Neelastīgums
- Atgriezeniskās saites neesamība
- Apstiprināšanas neesamība
- Biznesa standarts telekomunikācijās
Semināru vada: Laila Majore – praktizējoša mediatore, psiholoģe, lektore, uzņēmēja. Ieguvusi divzvaigžņu mediatora sertifikātu. Profesionālā maģistra grāds psiholoģijā. Praktizē privātpraksē. Latvijas psihologu biedrības biedrs. 17 gadus SIA „Pieci elementi” vadītāja; līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada biedrības „LEVIC” direktore. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību centros par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.
Semināra norise: interaktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē: lekcija, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze.
Semināra ilgums: 4 – 8 stundas