Отношения умелого руководителя с подчиненными

SEMINĀRA MĒRĶIS

Papildināt dalībnieku zināšanas un praktiskās iemaņas efektīvākai padoto vadībai.

SEMINĀRA UZDEVUMI

  • Attīstīt izpratni par vadītāja darba izaicinājumiem un efektīviem darbinieku vadīšanas instrumentiem
  • Apzināt savas kā vadītāja prasmes un izveidot algoritmu to pilnveidošanai
  • Izprast vadīšanas taktikas izvēli, sevis pozicionēšanas nozīmīgumu saskarsmē ar padotajiem
  • Pilnveidot prasmes veidot un vadīt efektīvas sarunas ar padotajiem
  • Apzināt uzdevumus, atbildības un robežas vadības darbā
  • Izprast vadītāja lomu un atbildību uzņēmuma mērķu sasniegšanā
  • Pilnveidot komunikācijas prasmes darbā ar padotajiem
  • Izprast deleģēšanas svarīgumu un to pārbaudes mehānismus
  • Pilnveidot prasmes izmantot sapulci kā efektīvu instrumentu vadītāja darbā un kolektīva saliedēšanā
  • Attīstīt prasmes savlaicīgi pamanīt un novērst konfliktus

SEMINĀRA TĒMAS

1. Vadīšana, vadības stili un modeļi:
  • Atšķirības starp padoto un vadītāju
  • Ko no vadītāja sagaida uzņēmums? Ko sagaida darbinieki?
  • Vadības stili un modeļi
  • Vadības stila izvēle dažādās situācijās
  • Kādas sekas uz padoto atstāj izvēlētais vadības stils?
  • Vadītāja lomas darba procesa vadīšanā
  • Vadītāja izaicinājumi un iespējas
2. Vadītājs – saimnieks savā uzņēmumā, struktūrvienībā:
  • Vadītāja ētika
  • Sevis pozicionēšana
  • Vadītājs kā līderis
  • Vadītāja lomas un atbildības
  • Resursu apzināšanās un efektīva izmantošana
  • Sapulce kā efektīvs instruments vadītāja darbā un kolektīva saliedēšanā
3. Vadītājam nozīmīgās prasmes un to attīstība:
  • Vajadzīgo prasmju, īpašību apzināšanās un nepieciešamās zināšanās
  • Komandas vadība
  • Uzmanība, interese un motivācija
  • Prasme izvirzīt mērķus
  • Uzdevumu deleģēšana, vienošanās par to izpildi un rezultātu novērtēšana
  • Konfliktu pamanīšana un novēršana savlaicīgi
4. Komunikācija un saskarsme ikdienā:
  • Attieksmes jautājums
  • Komunicēšanas zelta vidusceļš darba attiecībās
  • Robežu noteikšana
  • Verbālie un neverbālie komunikācijas instrumenti
  • Kā rodas tenkas, baumas, „klačas”? Kā tās izskaust?
  • Kritika un uzslavas
  • Konstruktīva saruna
  • Atgriezeniskās saites saņemšana no darbiniekiem.

METODIKA

Interaktīva, elastīga darba forma ar mērķi jaunās zināšanas un iemaņas pielietot praksē: teorija, piemēri, diskusijas, praktisko uzdevumu risināšana, situāciju analīze, lomu spēles, grupu darbs.

SEMINĀRU VADA

Majore
Лайла Майоре

Praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), sertificēta mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 20 gadu pieredzi apmācībā, konsultēšanā un praktiskajā darbībā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu, viesmīlības sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu u.c.

SEMINĀRA ILGUMS: 6 STUNDAS.

Узнать цену

Заполнив эту форму, вы можете запросить цену на те семинары и курсы, описание которых размещено в разделе «Обучение в компании».
Если вы хотите, чтобы мы для вас создали новый семинар и/или объединить темы разных семинаров в соответствии с потребностями вашей компании, пишите на адрес электронной почты pacagenda@pacagenda.lv или звоните по телефону +371 22010175.

Подпишитесь на новости

Подпишитесь на новости по электронной почте и не пропустите хороший семинар!

Отказаться от получения новостей или изменить условия получения новостей можно будет в любой момент, перейдя по ссылке, указанной в рассылке.