fbpx

Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Ļoti interesanta lekcija. Lektore ļoti atraktīva un stāsta saistoši.
Ieteiktu arī citiem sadarboties ar "PAC Agenda", esmu apmierināta. Pozitīva pieredze.
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: Ieva Belova
Direktora palīgs
Slimību profilakses un kontroles centrs
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Astoņu stundu laikā tika iedotas vairākas zelta receptes darbā ar klientiem, kuras var pielietot jebkuras jomas speciālisti. Kā padarīt vieglāku dzīvi sev arī darbā ar grūtajiem klientiem, esot un mākot būt līdzvērtīgiem, ar cieņu pret sevi un savu darbu, pienākumiem.
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Iguvu jaunas lietas, kas man palīdzēs turpmāk darbā ar klientiem.
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Jauki, jēgpilni, saturīgi.
Paldies!
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Paldies par interesanto semināru!
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Seminārs bija ļoti noderīgs ar situāciju izspēlēšanu un kā attiecīgi rīkoties dažādās dzīves situācijās, un kā arī pasargāt sevi no stresa.
Paldies tiešām! Lai izdodas!
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Seminārs bija ļoti interesants un pasniedzēja spēja aizraut un ieinteresēt.
Liels Paldies!
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Seminārs bija ļoti izglītojošs personām, kas ar psiholoģiju ir uz "Jūs". Palīdz veidot pamatus uz kuriem var paplašināt savas zināšanas.
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Profesionāla klientu apkalpošana un konfliktsituāciju risināšana" 28.11.2018

Paldies, viss skaidrs un saprotams. Patika, ka tika minēti daudzi piemēri, jo tā ir vieglāk uztvert informāciju.
 
Datums: 28 Novembris 2018
Vārds: ---
Par semināru "Konfliktu vadīšana (2.līmenis)" 26. un 27.11.2018

Šis bija vērtīgākais un saturīgākais seminārs, kurā man ir bijusi iespēja piedalīties. Ļoti pieredzējusi pasniedzēja, kas spēja ļoti labi ilustrēt teoriju ar krāsainiem piemēriem, kas ļāva viegli uztvert stāstīto.
 
Datums: 27 Novembris 2018
Vārds: Diāna Blūma
NP Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja
Valsts ieņēmumu dienests


Iesniegt atsauksmi
* šie lauki ir obligāti.
Jūsu vārds:*
E-pasta adrese:*
Seminārs, par kuru vēlaties iesniegt atsauksmi:
Darba vieta:
Ieņemamais amats:
Drošības kods:
Ievadiet drošības kodu šeit:*
Lūdzu, ierakstiet savu atsauksmi šeit:*

Copyright © PAC Agenda

Pieteikties jaunumiem

  1. Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
    Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.
  2. Jūsu e–pasts:*
    Lūdzu norādiet savu e-pastu!
  3. Jūsu vārds:
    Invalid Input
  4. Jūs interesējošās tēmas:
    Invalid Input







Pieteikties jaunumiem

  1. Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
    Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.
  2. Jūsu e–pasts:*
    Lūdzu norādiet savu e-pastu!
  3. Jūsu vārds:
    Invalid Input
  4. Jūs interesējošās tēmas:
    Invalid Input