fbpx

Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai
Personāla apmācību centrs "AGENDA"

Semināri un kursi

profesionālajai un personības attīstībai

Korporatīvās apmācības uzņēmumā / iestādē

Merčendaizings kā līdzeklis klientu / pircēju piesaistei

Drukāt Nosūtīt

Seminārs – treniņš pakalpojumu sniedzējiem, pārdevējiem, mārketinga speciālistiem

Preču un pakalpojumu pārbagātībā pircēja, klienta izvēli aizvien vairāk nosaka pirkuma, pakalpojuma pievienotā vērtība, ko lielā mērā nosaka kvalitatīvs merčendaizings. Ja klientam, pircējam ir radīti apstākļi, kas atbilst viņa vajadzībām un viņš saņem vairāk kā cerējis, tad klients, pircējs atgriezīsies tieši pieši jums atkal un atkal.

Semināra – treniņa tēmas:

1. Jauna līmeņa merčendaizinga mērķi un uzdevumi

2. Merčendaizinga zelta likumi:

a) 2+/-7
b) skaitlis 3
c) perimetrs

3. Vizuālā merčendaizinga izteiksmes līdzekļi

4. Krāsu likumi, to nozīme un triki merčendaizingā

5. Emocionālie faktori, kas sekmē pirkuma izdarīšanu

6. Merčendaizinga psiholoģiskie aspekti:

a) sajūtu ierosinātāji
b) uztvere un tēli
c) uzmanības apjoms un piesaiste
d) uzmanības pārslēgšana

7. Pircēju, klientu grupas un viņu vajadzības

8. Kas jāņem vērā izvietojot preci, reklāmas, lai apmierinātu klientu vajadzības:

a) skatlogs. Ieejas noformēšana
b) klientu kustība
c) acu līmenis
d) grupēšanas principi
e) ērti, viegli, sasniedzami, pa ceļam
f) figūras un fona likumi
g) preču izvietojums plauktos
h) cenu zīmes, lielums, izvietojums
i) impulsa, ikdienas, sezonas, jaunā u.c. prece
j) aktīvie piedāvājumi

9. Neiromārketings - palīgs merčendaizinga uzdevumu izpildē.

Semināra - treniņa ilgums: 6 stundas

Semināru - treniņu vada: Laila Majore – praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), sertificēta mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 20 gadu pieredzi apmācībā, konsultēšanā un praktiskajā darbībā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu, viesmīlības sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par klientu apkalpošanas kultūru, pārdošanas mākslu, telemārketingu, saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu u.c.

Copyright © PAC Agenda

Pieteikties jaunumiem

  1. Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
    Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.
  2. Jūsu e–pasts:*
    Lūdzu norādiet savu e-pastu!
  3. Jūsu vārds:
    Invalid Input
  4. Jūs interesējošās tēmas:
    Invalid Input







Pieteikties jaunumiem

  1. Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
    Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.
  2. Jūsu e–pasts:*
    Lūdzu norādiet savu e-pastu!
  3. Jūsu vārds:
    Invalid Input
  4. Jūs interesējošās tēmas:
    Invalid Input