Semināri klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai
- Profesionāla klientu apkalpošana
- Efektīvs darbs ar klientu
- Profesionālo kompetenču pilnveide saskarsmē ar manipulatīvām, agresīvām un krīzes situācijā nonākušām personām
- Preču un pakalpojumu profesionāla pārdošana
- Kā pārdot vienmēr? Preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana.
- Dārgo preču un pakalpojumu veiksmīga pārdošana. VIP klientu apkalpošana.
- Merčendaizings kā līdzeklis klientu / pircēju piesaistei
- Preces/ pakalpojuma prezentācijas sagatavošana un vadīšana
- Lietišķā saskarsme pa tālruni
- Lietišķais stils apģērbā un darba attiecībās
- Lietišķu vēstuļu rakstīšana
- Telemārketings
- Administratoru kursi
- Skaistumkopšanas salonu vadība un serviss