Stresa vadība emocionālās spriedzes apstākļos
Vebināra mērķi:
- pilnveidot izpratni par reakcijām uz stresu un tā vadīšanu paaugstinātas spriedzes apstākļos;
- pilnveidot izpratni par rūpēm par sevi, savu veselību emocionālās spriedzes apstākļos un uzkrāto emociju kontekstā;
- iepazīties ar vienkāršiem, praktiskiem vingrinājumiem trauksmes mazināšanai;
- izprast iespējas, lai saņemtu un/jeb sniegtu atbalstu citiem;
- izvērtēt un pievērst uzmanību personiskajiem stresoriem, kā svarīgam solim trauksmes mazināšanai;
- attīstīt spēju pieņemt un vadīt savas emocijas brīžos, kad varu pārņem dusmas, naids, agresija, bezspēcība u.c.;
- pilnveidot prasmi mierīgi reaģēt stresa situācijās un konstruktīvi rīkoties;
- pilnveidot izpratni par stresu, tā pozitīvajiem un negatīvajiem aspektiem emocionālās spriedzes apstākļos;
- attīstīt spēju pielāgoties krīzes situācijai un veidot jaunus paradumus ikdienā.
Vebināra tēmas:
- Stress un stresa izraisītāji paaugstinātas emocionālās spriedzes apstākļos
- Stresa simptomi un iespējamās reakcijas
- Personisko stresoru atpazīšana – svarīgs solis trauksmes mazināšanai
- Kā palīdzēt sev un sniegt atbalstu citiem paaugstināta stresa apstākļos
- Kā panākt emocionālu līdzsvaru?
- Kā mierīgi reaģēt stresa situācijās konstruktīvi rīkojoties?
- Trauksmes mazināšanas iespējas
- Stresa pozitīvie un negatīvie aspekti emocionālās spriedzes apstākļos
- Praktiski vingrinājumi stresa vadībai
- Jaunu ieradumu veidošana
Vebināra metodika: tiešsaiste, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot ikdienā: lekcija, praktiski vingrinājumi, piemēri, uzdevumi, pašrefleksijas iespējas un atbildes uz dalībnieku jautājumiem.
Vebināru vada: Laila Majore , praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 25 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, kolektīva veidošanu, saliedēšanu, klientu apkalpošanas kultūru, merčendaizingu u.c.
Cena:
-> piesakoties līdz 23.janvārim: 24,00 EUR + PVN = 29,04 EUR
-> piesakoties pēc 23.janvāra: 34,00 EUR + PVN = 41,14 EUR
* Šī vebināra dalībniekiem dalība 9.februāra vebinārā “Efektivitātes paaugstināšana darbā ar klientu klātienē un attālināti” par zemāku cenu!
** apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā;
*** pastāvīgo klientu atlaide šim pasākumam piemērota netiek.
Pieteikties
Atsauksmes par iepriekšējiem Lailas vadītajiem semināriem:
“Ļoti labs iespaids, ārkārtīgi pozitīva, iedvesmojoša, zinoša pasniedzēja, tika sniegts ļoti daudz piemēru un viss tika paskaidrots saprotami. Ieguvu atbildes uz jautājumiem. Noteikti iesaku šo pasniedzēju un viņas seminārus. Paldies!”
“Esmu ļoti, ļoti apmierināta ar semināru – gan tēmu, gan lielisko pasniedzēju Lailu Majori – tik daudzpusīgs, aizraujošs un pamācošs seminārs, daudz varēšu piemērot savā ikdienas darbā.”
“Šis bija vērtīgākais un saturīgākais seminārs, kurā man ir bijusi iespēja piedalīties. Ļoti pieredzējusi pasniedzēja, kas spēja ļoti labi ilustrēt teoriju ar krāsainiem piemēriem, kas ļāva viegli uztvert stāstīto.”
Kā notiek tiešsaistes vebināri?
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet digitālā formā – kā attēlu savā e-pastā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.