Generic selectors
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
No results!
seminari
kursi-seminari-plans
Personāla apmācību centrs AGENDA
Semināri un kursi
Profesionālajai un personības attīstībai

Efektivitātes paaugstināšana darbā ar klientu klātienē un attālināti

Drukāt

2021.gada 9.februārī (plkst. 10.00 – 12.00) – vebinārs tiešsaistē!

Vebināra mērķis: paaugstināt dalībnieku profesionālās iemaņas klientu apkalpošanā komunikācijā, problēmsituāciju risināšanā, kas ļautu katram semināra dalībniekam izprast savu līdzšinējo pieredzi, iespējamās darbības kļūdas, veicot nepieciešamās izmaiņas savā darba stilā un attieksmē, lai nodrošinātu profesionālu darbu.

Vebināra uzdevumi:

  • pilnveidot profesionālu apkalpošanas kultūru un komunikāciju ar klientu klātienē un attālināti;
  • izprast attieksmes nozīmīgumu saskarsmē ar klientiem;
  • pilnveidot prasmes veidot un vadīt sarunas dažādās situācijās;
  • izprast profesionālas apkalpošanas noslēpumus darbā ar klientiem, taupot laiku un resursus;
  • apgūt komunikācijas pamatnosacījumus un ietekmējošos faktorus saskarsmē profesionālam darbam ar klientiem;
  • pilnveidot prasmi mierīgi reaģēt problēmu un stresa situācijās konstruktīvi rīkojoties.

Vebināra tēmas:

1. Saskarsmes un komunikācijas prasmes:

  • Komunikācijas pamatnosacījumi;
  • Ietekmējošie faktori saskarsmē.

2. Klientu apkalpošanas principi:

  • Sagatavošanās darbam ar klientiem;
  • Iekšējais mentorings – profesionāls resurss efektīvam darbam;
  • Prasme klausīties, dzirdēt un sadzirdēt;
  • Kā izprast ko klients patiesībā vēlas?
  • Prasme savlaicīgi pamanīt klienta noskaņojumu, vēlmes un attiecīgi rīkoties;
  • Profesionāli jautājumi;
  • Atvadīšanās.

3. Problēmsituāciju un konfliktu risināšana:

  • Kā problēmsituācijas un konfliktus pamanīt un novērst jau savlaicīgi?
  • Ja konflikts izveidojies:
    • pozitīva rezultāta panākšana;
    • ieguvumi no konfliktiem.
  • Sarežģītas situācijas, klienti:
    • neapmierināts klients;
    • agresīvs klients;
    • klients, kurš neklausās;
    • un citi gadījumi.

Vebināra metodika: tiešsaiste, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot ikdienā: lekcija, piemēri, uzdevumi, praktiski vingrinājumi, pašrefleksijas iespējas (pēc vēlmēm) un atbildes uz dalībnieku jautājumiem.

Vebināru vada: Laila Majore , praktizējoša psiholoģe (Mg.Psych), mediatore**, pedagoģe, uzņēmēja, lektore ar vairāk kā 25 gadu pieredzi apmācībā un konsultēšanā. 17 gadus SIA „Pieci elementi” (pakalpojumu sniegšanas sfēra) vadītāja; Islande SPA mentore, līdz 2008.g. Islande SPA direktore. Kopš 2005.gada līdz šim brīdim biedrības „LEVIC” valdes priekšsēdētāja. Vada seminārus kopš 1994. gada organizācijās, mācību iestādēs par saskarsmi, konfliktu/domstarpību risināšanu, stresa menedžmentu, lietišķo etiķeti, protokolu, vadītprasmi, darbinieku pašmotivācijas veidošanu, kolektīva veidošanu, saliedēšanu, klientu apkalpošanas kultūru, merčendaizingu u.c.

Cena:
-> 30,00 EUR + PVN = 36,30 EUR
-> vebināra “Stresa vadība emocionālās spriedzes apstākļos” dalībniekiem: 24,00 EUR + PVN = 29,04 EUR *
* ja esat vebināra par stresa vadību dalībnieks, atlaides kodu saņēmāt, iegādājoties biļeti uz šo vebināru. Ja kods nepieciešams atkārtoti, vai arī esat bijis dalībnieks kādā no iepriekšējiem šīs tēmas vebināriem, lūdzu, pieprasiet atlaides kodu, rakstot uz pacagenda@pacagenda.lv;
** apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā;
*** pastāvīgo klientu atlaide šim pasākumam piemērota netiek.


Pieteikšanās un dalības apmaksa šim semināram caur biļešu tirdzniecības sistēmu Fienta:

Pieteikties


Atsauksmes par iepriekšējiem Lailas vadītajiem semināriem:

“Seminārs bija daudzpusīgs, iekļāva dažādus elementus un aspektus. Apskatīja praktiskus piemērus un iekļāva uzdevumus.”

“Paldies Lailai Majorei! Ļoti profesionāla šajā jomā, kompetenta. Ļoti vērtīgi piemēri, kuri vēl ilgi būs atmiņā. Izsmeļošas atbildes uz jautājumiem. Paldies par semināru!”

“Ļoti saturīgs seminārs, daudz praktisku piemēru no dzīves. Iespēja izrunāt savas situācijas, izskatīt piemērus no savas dzīves, ikdienas darba ar klientiem. Ieguvu tiešām izcilu informāciju par to, kā jārīkojas ar agresīviem klientiem.”


Vairāk atsauksmju šeit

Kā notiek tiešsaistes vebināri?

– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet digitālā formā – kā attēlu savā e-pastā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).

Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir pieļaujama TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.

Nosūtīt saiti ar šo rakstu draugam.




    Piedalies semināru veidošanā!

    Iesaki mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un
    saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

    Uzzināt vairāk  

    Atlaides pastāvīgajiem klientiem

    Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

    Uzzināt vairāk  

      Pieteikties jaunumiem

      Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
      Jūs interesējošās tēmas:


      Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.

      Copyright © PAC Agenda

      Paldies, Jūsu pieteikums ir nosūtīts!