Diskusija „Kādu darba laika organizēšanas veidu izvēlēties, atbilstoši savam uzņēmumam un darbības veidam?”
Kā izpildīt likumdevēja prasības izvēloties kādu no „nestandarta” darba laika organizācijas veidiem?
2020.gada 9.decembrī (plkst. 10.00 – 14.00) – diskusija tiešsaistē!
Jēdziens “Darba laiks”, parasti asociējas ar normālo darba laiku – 8 stundas dienā un 40 stundas nedēļā, un parasti laika posmā no 8.00 līdz 17.00 vai no 9.00 līdz 18.00. Uzņēmumos, kuros nepieciešams nodrošināt nepārtrauktu darba gaitu vai nav iespējams ievērot normālu dienas vai nedēļas darba laiku, tiek izmantots kāds no Darba likumā pieļaujamiem nestandarta darba laika organizēšanas veidiem.
Diskusijā:
- analizēsim un vērtēsim kādu darba laika organizēšanas formu izvēlēties uzņēmumam, ņemot vērā uzņēmuma darbības specifiku;
- izskatīsim summētā darba laika piemērošanu:
– kad to izvēlēties,
– kā risināt problēmsituācijas, kas veidojas darba laika sākuma un beigu noteikšanā,
– kā uzskaitīt nostrādātās stundas un kā noteikt pārskata periodu,
– kā sastādīt darba laika grafiku, kā arī citas nianses, kas raksturīgas summētā darba laika organizēšanas veidam; - apskatīsim maiņu darba īpatnības un nosacījumus;
- diskutēsim par to, kā nekļūdīties izvēlēties darba laika organizēšanas veidu.
Savus jautājums diskusijai varat iesūtīt pirms tās (vismaz 3 dienas iepriekš), vai arī uzdot pasākuma laikā.
Kvalitatīvai dalībai diskusijā un ātrākam jautājumu uzdošanas procesam, katrs dalībnieks tiek lūgts nodrošināt sevi ar mikrofonu.
Cena:
piesakoties līdz 7.decembrim: 58,00 EUR + PVN
piesakoties pēc 7.decembra: 68,00 EUR + PVN
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
Norises vieta: tiešsaiste
Atsauksmes par iepriekšējiem Aijas Vācietes vadītajiem semināriem:
“Semināra lektore – praktiķis – tas ir forši – labs speciālists ar prakses piemēriem.”
“Pirmo reizi apmeklēju PAC Agenda rīkotos seminārus. Ļoti labi organizēts seminārs, laba gaisotne. Pasniedzēja kompetenta, atvērta diskusijām. Bagātīga kafijas pauze :)”
“Pasniedzēja izskaidroja likumu (iespēju robežās) ar reāliem piemēriem, ar ko saskaramies ikdienā un labprāt atbildēja uz visiem interesējošajiem jautājumiem.”
Kā notiek tiešsaistes vebināri?
– saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet digitālā formā – kā attēlu savā e-pastā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas);
– pēc vebināra varēsiet uzdot vēl 1 jautājumu par semināra tēmu, rakstot uz e-pastu.