Generic selectors
Search in title
Search in content
Search in posts
Post Type Selectors
seminari
kursi-seminari-plans
Personāla apmācību centrs AGENDA
Semināri un kursi
Profesionālajai un personības attīstībai

Darba laika organizēšanas un uzskaites problēmjautājumi. Kas ir elastīgā darba laika forma un kā to piemērot?

Drukāt

2022.gada 27.maijā (plkst. 10.00 – 12.00) / Vebinārs tiešsaistē!

Darba devējam ir pienākums nodrošināt tādu darba organizāciju un darba apstākļus, lai darbinieks varētu izpildīt viņam noteikto darbu. Savukārt darbiniekam ir pienākums veikt tos darbus, kas nepieciešami viņa saistības pienācīgam izpildījumam. Turklāt tie jāveic noteiktajā darba laikā.

Darba laiks un darba laika organizēšanas veids ir dažādi jēdzieni. Dažkārt Darba devējam nav izpratnes par darba laika jēdzienu, kam seko neatbilstoša izvēle darba laika organizēšanā. Šāda neatbilstoša darba laika organizēšana atsaucas arī uz darba drošību un darba aizsardzības jautājumiem uzņēmumā.

Kas ir elastīgā darba laika forma? Likums neaizliedz vienoties par to, ka darbinieks var savu darbu brīvi organizēt. Tāpat var vienoties, ka darbiniekam tiek dota zināma rīcības brīvība noteiktā laika periodā izvēlēties pašam noteikt savu darba laiku.

Šos jautājumus, kas saistīti ar darba laiku un tā organizēšanas veidu, analizēsim vebinārā, apskatot sekojošo:

  1. Kā pareizi organizēt darba laiku un kādu darba laika organizēšanas veidu izvēlēties;
  2. Vienošanās par darbinieka tiesībām brīvi organizēt darba laiku. Kas jāņem vērā Darba devējam pie šādas vienošanās?
  3. Raksturīgākās kļūdas un trūkumi darba laika organizēšanā;
  4. Kas jāņem vērā no darba drošības un darba aizsardzības nosacījumiem, ja ir vienošanās par Darbinieka tiesībām pašam noteikt darba laiku;
  5. Elastīgais darba laiks.

Vebināra dalībniekiem lūgums iesūtīt aktuālos jautājumus vai situāciju aprakstus iepriekš, rakstot uz lektores e-pasta adresi aija@abkbirojs.lv.


Vebināru vada: Aija Vāciete , praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās, darba tiesībās, darba drošības un darba aizsardzības jautājumos, datu aizsardzības speciāliste.
Profesionālais maģistra grāds privāttiesībās, mediatore. Pieredze strīdu risināšanā, piemērojot mediācijas procesu. Vairāku gadu pieredze semināru un kursu vadīšanā. Pieredze iestāžu izdoto administratīvo aktu izvērtēšanā, to atbilstības noteikšana normatīvo aktu prasībām. Ikdienā pārstāv klientu intereses administratīvo pārkāpumu lietvedības procesos, administratīvajās lietvedībās valsts un pašvaldību iestādēs un tiesās. Konsultē uzņēmējus un fiziskās personas par viņu tiesībām un pienākumiem administratīvajās tiesībās.

Cena:
piesakoties līdz 25.maijam: 48,00 EUR + PVN = 58,08 EUR
piesakoties pēc 25.maija: 58,00 EUR + PVN = 70,18 EUR
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta atlaide šim pasākumam piemērota netiek)


Atsauksmes par iepriekšējiem Aijas Vācietes vadītajiem semināriem:

“Liels paldies par vebināru. Liela nozīme bija izvēlētai lektorei, kurai ir ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praktiskā pieredze Darba tiesību normu piemērošanā. Analizējot dažādas praktiskas situācijas (t.sk. nestandarta) vebināra laikā, rodas labāks priekšstats par normatīvo aktu piemērošanu praksē, kā arī viela kļūst aizrautīgāka un interesantāka. Paldies Aijai Vācietei par atsaucību un atbildēm uz jautājumiem vebināra laikā.”

“Labs vebinārs, lektore konkrēti atbild uz jautājumiem, iesaka konkrēti, kā pareizāk rīkoties. Paldies!”

“Pasniedzēja izskaidroja likumu (iespēju robežās) ar reāliem piemēriem, ar ko saskaramies ikdienā un labprāt atbildēja uz visiem interesējošajiem jautājumiem.”

“Sirsnīgs paldies organizatoriem un jo īpaši Aijai Vācietei par lietderīgo vebināru, kas bija ļoti labā līmenī – gan saturiski, gan izpildījums. Piemēri no pieredzes padarīja tēmu vieglāk uztveramu un saprotamu.”

Vairāk atsauksmju šeit


Kā notiek tiešsaistes vebināri?

– pēc vebināra varēsiet uzdot vēl 1 jautājumu par semināra tēmu, sūtot to lektorei e-pastā;
– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet digitālā formā – kā attēlu savā e-pastā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).

Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir pieļaujama TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.

Nosūtīt saiti ar šo rakstu draugam.




    Piedalies semināru veidošanā!

    Iesaki mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un
    saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

    Uzzināt vairāk  

    Atlaides pastāvīgajiem klientiem

    Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

    Uzzināt vairāk  

      Pieteikties jaunumiem

      Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
      Jūs interesējošās tēmas:


      Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.

      Copyright © PAC Agenda

      Paldies, Jūsu pieteikums ir nosūtīts!