Generic selectors
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
No results!
seminari
kursi-seminari-plans
Personāla apmācību centrs AGENDA
Semināri un kursi
Profesionālajai un personības attīstībai

Ārkārtas situācija: ko un kā mainīt esošajās darba tiesiskajās attiecībās?

Drukāt

2020.gada 17.aprīlī – diskusija tiešsaistē!
(diskusijas sākums plkst.10.00, prognozējamais noslēguma laiks ap plkst. 14.00)

Sabiedrībā noteikti dažādi ierobežojumi kontaktēšanās jomā, taču kā tas ietekmē darba tiesiskās attiecības? Cik elastīgas tās ir nepieciešamo pārmaiņu priekšā?

Diskusijā un pieredzes apmaiņā
“Ārkārtas situācija: ko un kā mainīt esošajās darba tiesiskajās attiecībās?”

diskutēsim par darba devēja un darbinieka lomu dažādu jautājumu risināšanā:

  • iespēju mainīt darba laika organizāciju,
  • attālinātā darba organizēšanu,
  • elastīgā darba laika piemērošanu,
  • kā grozīt darba līguma nosacījumus,
  • ikgadējā apmaksātā atvaļinājuma un atvaļinājuma bez darba samaksas saglabāšanas piešķiršanu,
  • darba tiesisko attiecību izbeigšanu,
  • atstādināšanu no darba,
  • dīkstāves noteikšanu,
  • iespēju darbinieku nodarbināt citā darbā
    un citiem ārkārtas situācijas jautājumiem.

Kam domāts pasākums: visiem interesentiem, kuriem ir neskaidri jautājumi, kā arī tiem, kuri ir gatavi dalīties savā pieredzē un labajā praksē.

Katrs diskusijas dalībnieks tiks aicināts izteikties un uzdot savu jautājumu. Tāpēc kvalitatīvai dalībai diskusijā un ātrākam jautājumu uzdošanas procesam, katrs dalībnieks tiek lūgts nodrošināt sevi ar mikrofonu.

Jautājumus un situācijas “no dzīves” var iesūtīt arī pirms diskusijas (vēlams vismaz divas dienas iepriekš).

Diskusiju vadīs un arī savā pieredzē dalīsies Karīna Platā , maģistre tiesību zinātnēs un personāla vadībā, Darba likuma komentāru un Dokumentu un biroja pārvaldības rokasgrāmatas sadaļas “Personāla dokumentu pārvaldība” autore, vairāku informatīvo un metodisko materiālu, t.sk. “Par darba un atpūtas laiku”, autore.

Cena: 68,00 EUR + PVN

Norises vieta: tiešsaiste

Vietu skaits ierobežots! Grupā ne vairāk par 10 dalībniekiem!

Kā notiks tiešsaistes diskusija – vebinārs?

– diskusijā piedalīties un savus jautājumus varēsiet uzdot jebkur, kur ir pieejams interneta pieslēgums;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet digitālā formā – kā attēlu savā e-pastā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– tā kā šobrīd nereti internets ir pārslogots un iespējami tā traucējumi, diskusija tiks ierakstīta un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tās ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas, t.i. līdz 22.aprīlim).


Atsauksmes par iepriekšējām Karīnas vadītajām diskusijām:

“Diskusiju veikšana uz reālu gadījumu pamata nodrošina izsmeļošāku un saprotamāku semināra temata izskatīšanu.
Brīvā semināra gaisotne ļauj vieglāk uztvert informāciju.”

“Patika šāda veida seminārs, t.i. diskusijas tipa – daudz praktiskāks, lietderīgāks, iegūstot vēlamo informāciju par tēmu.”

“Paldies pasniedzējai Karīnai Platajai par izsmeļošam atbildēm un pieredzi (ar piemēriem), kas ļoti noder un paliek atmiņā.”


Nosūtīt saiti ar šo rakstu draugam.




Piedalies semināru veidošanā!

Iesaki mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un
saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Uzzināt vairāk  

Atlaides pastāvīgajiem klientiem

Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

Uzzināt vairāk  

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!
Jūs interesējošās tēmas:


Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.

Copyright © PAC Agenda

Paldies, Jūsu pieteikums ir nosūtīts!