Pārdošana
2023.gada 16.novembrī (plkst. 10.00 – 13.00) / Vebinārs tiešsaistē!
Pārdošana ir komunikācijas forma, kuru apgūstot varam padarīt klientu apmierinātu un priecīgu par pirkumu. Pārdošana ir pievienotā vērtība produktam vai pakalpojumam, līdzīgi kā restorāna neatņemama sastāvdaļa ir viesmīlība.
Ja pārdošana ir neveikla vai nenoslīpēta, tad pirkšanas process klientam var kļūt nepatīkams. Pārdošanas iemaņas ir rūpes par klienta labizjūtību un viena stiprākajām organizācijas reklāmām.
Skaidri spēles noteikumi starp klientu un pakalpojuma sniedzēju ir kā deja, kur soļi ir sinhronizēti, ar noteiktu kārtību, ritmu. Kā jau dejā, neviens negrib ritmu izjaukt.
Šajā seminārā mācīsimies veidot pārdošanas procesu tā, lai ieguvēji būtu abi – gan pārdevējs, gan pircējs.
Vebināra tēmas:
- Produkta piedāvājuma izpratne;
- Argumentācijas prasmes un to veidošana;
- Komunikācijas kultūras veidošana;
- Produkta piedāvājuma veidošana atbilstoši klientu vajadzībām;
- Sarunas gaitas plānošana, testēšana;
- Pozicionēšanās, klientu segmentēšana;
- Piedāvājuma veidošana, balstoties uz klientu uzvedības paterniem.
VEBINĀRU VADA:
Andrejs Kozlovs
- savu karjeru uzsācis kā telemārketinga pārdevējs ZL Hotline / 118 biznesa klientiem (2002.-2004.);
- pēc tam divus gadus 3 – 6 dienas katru mēnesi vadījis mācības ZL Hotline / 118 jaunajiem telemārketinga darbiniekiem (2004.-2006.);
- no 2008. līdz 2016.gadam vadījis mācības Valdo centra uzņēmumu telemārketinga speciālistiem (galvenokārt, tiem, kas veic pārdošanu, piesaistot klientus ārpus Latvijas robežām);
- ar aktīvo pārdošanu turpinājis nodarboties, strādājot arī par SIA RigaBrain biznesa attīstības vadītāju (2018.-2020.);
- ļoti būtisku pieredzi pārdošanas jomā ieguvis, strādājot tādā, no pirmā acu uzmetiena ar pārdošanu nesaistītā sfērā, kā Latvijas augstākās izglītības eksporta joma (Study in Latvia, Augstākās izglītības eksportspējas nodaļas vadītājs (2011. – 2014.)). Šis periods īpaši nozīmīgs ir bijis ar to, ka, lai piesaistītu ārvalstu studentus Latvijas augstskolām, bija jāplāno pilns pārdošanas cikls, padziļināti izprotot dažādas nianses, kas var ietekmēt potenciālos klientus, kā arī jāstrādā pie tā, lai pasniegtu informāciju jauniešiem saprotamā veidā;
- par telemārketinga, pārdošanas sarunu vadību, darba ar klientiem, klientu piesaistes un pārdošanas tēmām apmācījis vairāk kā 5000 dalībniekus (Osram, Egis Poland (Polija), Osaühing KLEP (Igaunija), Pears Health Cyber s.r.o., Amway Latvia, Vivus Latvia, DPA u.c.).
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.
Cena: 78,00 EUR + PVN = 94,38 EUR
Vebināru cikla “Darbs ar klientiem: sarunu vadīšana, agresīvs klients, apmierinātības izvērtēšana” dalībniekiem un / vai viņu kolēģiem, cena par dalību šajā vebinārā: 65,00 EUR + PVN = 78,65 EUR
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
Norises vieta: tiešsaiste
Atsauksmes par citiem Andreja vadītajiem semināriem:
“Liels paldies par teicami organizētiem kursiem un tik pat izcilu lektoru, kas parādīja cik vienkārši un tai pat laikā profesionāli var risināt un darīt darbu. Liels paldies Jums! Un it īpaši liels paldies Andrejam Kozlovam! Bija prieks iepazīties un klausīties, vedināja domāt un darīt citādāk to pašu, bet kvalitatīvāk un profesionālāk! PALDIES!!! “
“Seminārs “Klientorientēta komunikācija” ir viens no pēdējā laika interesantākajām tiešsaistēm. 4,5 stundas pagāja nemanot – saturīga informācija, lielisks pasniegšanas veids. Paldies par iespēju tikties ar tik augsta līmeņa pasniedzēju – biheivoristu Andreju Kozlovu.”
“Vienas no pēdējā laikā profesionālākajām apmācībām, kurām tiešām bija pievienotā vērtība! Reti sanāk dzirdēt tik kvalitatīvi un profesionāli pasniegtas mācības, lektoram Andrejam – 10 balles!”
“Semināra lektors A.Kozlovs ar dzīves piemēriem prata tēmu pasniegt ļoti viegli uztveramu. Bija interesanti klausīties, kā arī noteikti bonuss ir tam, ka šeit tika vērstas mācības arī uz komunikāciju un diskusiju, iesaistot klausītājus.”
– izdales materiālus un saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un, ja kādam dalībniekam nebūs iespējas piedalīties tiešsaistē, pēc pieprasījuma būs iespējams saņemt pieeju vebināra ierakstam (ieraksts būs skatāms 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.
Details
- Date:
- 16.11.2023
- Time:
-
10:00 - 13:00
- Cost:
- €65.00 – €78.00
- Pasākums Category:
- KLIENTU APKALPOŠANA. REKLĀMA UN MĀRKETINGS.
Other
- Seminar leader
- Andreja Kozlova
- City in Certificate
- Rīgā
- Standard lesson duration in hours
- 4
- Certificate sending delay (in hours)
- 1
Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!
Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!
Šajā tīmekļvietnē notiek uzlabošanas darbi un brīžam vietne var strādāt lēnāk.Tāpēc, ja ir grūtības pieteikties uz semināru, lūdzu, sūtiet dalībnieka vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi un maksātāja rekvizītus uz e-pasta adresi pacagenda@pacagenda.lv.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!