Komunikācija organizācijas vides un tēla uzlabošanai
Pasūtījuma seminārs
Pasūtījuma seminārs
Komunikācija organizācijā iedalās divās sfērās – iekšējā un ārējā komunikācija. Stingri atdalot šīs komunikācijas struktūru, rodas vakuums, kurš rada sliktu slavu organizācijai jau no darbinieku puses. Lai veidotu reprezentatīvu un uzticamu organizācijas tēlu, ir jāveido šo komunikāciju vienots stils un robežas.
Iekšējās komunikācijas veidošana nodrošina to, ka darbinieki nevēlēsies bieži mainīt darba vietu un izrādīs lojalitāti organizācijai un ar savu darbību nevēlēsies radīt organizācijai zaudējumus. Iekšējā komunikācija ir drošības un darba efektivitātes instruments, kura neizmantošana noved pie biežas kadru maiņas un neslavas celšanas no bijušajiem darbiniekiem.
Ārējā komunikācija sevī ietver ne tikai komunikāciju ar klientu, bet arī ar sadarbības partneriem, konkurentiem un potenciālo klientu. Daudzas organizācijas sašaurina savu mārketinga komunikāciju tikai darbojoties ar reālo klientu loku, bet ir jāveic darbs ar ārējās komunikācijas palīdzību, lai arī nākotnē piesaistītu potenciālos klientus, netērējot tam daudz līdzekļu un darbinieku laiku.
Ārējā komunikācija:
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!
Ja cenai piemērojama atlaide, tā būs redzama pēc semināra pievienošanas grozam.