Klientorientēta komunikācija
Divu semināru cikls ar īpaši sirsnīgām vasaras atlaidēm un papildus bonusu!!! :)
2023.gada 4. un 6.jūlijā (plkst. 10.00-12.00) / Vebinārs tiešsaistē!
Iespējams piedalīties gan abos semināros, gan vienā.
Šo tiešsaistes semināru dalībnieki mācīsies:
– komunicēt un nenogurt komunikācijā, nezaudējot pozitīvo komunikāciju;
– precīzi izmantot laiku un vadīt sarunas pa tālruni;
– radīt un veidot pozitīvu organizācijas tēlu.
Šī semināra rezultātā tā dalībnieki:
– labāk spēs izvērtēt savas līdzšinējās komunikācijas prasmes ar klientiem un kolēģiem,
– izpratīs, kā efektīvāk komunicēt ar klientiem, kā sadarboties ar kolēģiem,
– labāk izpratīs savas komunikācijas un līdzdalības nozīmi kolektīva kopējās noskaņas un organizācijas tēla veidošanā,
– uzzinās, kā plānot savu darba dienu tā, lai nenogurtu, neizdegtu un darbs būtu produktīvāks.
Semināra saturs:
- Kā veidot savu ikdienu, balstoties uz smadzeņu darbības principiem
- Kā nenogurt, neizdegt intensīvos darba apstākļos
- Kāpēc man līdzdarboties organizācijas ikdienā?
- Kā labāk komunicēt ar organizāciju
- Prioritāšu noteikšana dienas kārtībai (t.sk. attālināta darba apstākļos). Prasmes plānot dienu, nedēļu un veidot ilgtermiņa plānus:
– Pareto sistēma
– Pomodoro sistēma.
Telefonsarunas ir lielisks veids kā pārstāvēt organizāciju, pārdot pakalpojumus, preces un veikt pārrunas. Telefonkomunikācija starp klientu un organizāciju pēdējos gadus ir kļuvusi par ne tikai jaunu klientu ieguves mehānismu, bet arī klientu noturēšanas, apkalpošanas mehānismu.
Krīzes situācijās komunikācija telefonsarunā bieži vien veido klienta viedokli par pakalpojumu, preci un visu organizāciju.
Semināra saturs:
- Telefonsarunas analīze no kognitīvās izpratnes puses
- Balss un emociju izmantošana darbā ar klientiem
- Telefonsarunu komunikācijas atgriezeniskās saites veidošana
Organizācijām piedāvājam novadīt arī padziļinātas (6h) semināru versijas.
Apraksti skatāmi šeit:
Rakstiskās komunikācijas uzlabošana >>>
Telefonsarunas >>>
SEMINĀRUS VADA:
Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.
CENA
Ar šo semināru ciklu vēlamies pārbaudīt, kā strādā mūsu jaunā pašapkalpošanās sistēma tīmekļvietnē. Tāpēc arī dalība semināros šoreiz ar krietnu atlaidi:
piesakoties uz abiem semināriem: 78,00 EUR + PVN = 94,38 EUR 35,00 EUR + PVN = 42,35 EUR (Jūsu ieguvums 43,00 EUR + PVN)
piesakoties uz vienu no semināriem: 44,00 EUR + PVN = 53,24 EUR 22,00 EUR + PVN = 26,62 EUR (Jūsu ieguvums 22,00 EUR + PVN)
(apliecinājums par dalību seminārā iekļauts cenā)
(pastāvīgā klienta jeb lojalitātes atlaide tiek piemērota, ja pieteiksieties uz abiem semināriem)
+ Ja pieteiksieties uz abiem semināriem un, ja Jūsu pārstāvētajam uzņēmumam arī iepriekš ir bijusi piemērota pastāvīgā klienta jeb lojalitātes atlaide, tad arī tā tiks piemērota (pēc reģistrācijas pašapkalpošanās sistēmā tai vajadzētu parādīties. Ja nu tomēr nav, droši dodiet ziņu un pārbaudīsim, kas par lietu).
+ Ja informēsiet mūs par kādu kļūdu pieteikšanās sistēmā un tīmekļvietnē kopumā, ja ieteiksiet, ko vēl vajadzētu uzlabot, saņemsiet kupona kodu 5% atlaidei semināru ciklam “Darbs ar klientiem: sarunas, agresīvs klients, apmierinātības izvērtēšana”, kurš sāksies 26.oktobrī.
Šī bonusa piedāvājums neattiecas uz tulkojumiem tīmekļvietnē – pie tiem vēl strādājam (tāpēc jau iepriekš atvainojamies, ja šur un tur redzēsiet kādu tekstu angļu valodā).
Semināru kvalitāte no šīs atlaižu pārbagātības nekādi necieš 🙂 Pat tieši otrādi – lektors sniegs arī jaunāko informāciju par tendencēm Latvijā komunikācijas ar klientiem jomā.
Ja pieteikšanās procesā nepieciešams jebkāds atbalsts, droši zvaniet +371 22010175 vai rakstiet pacagenda@pacagenda.lv
ATSAUKSMES par citiem Andreja vadītajiem semināriem:
“Liels paldies par teicami organizētiem kursiem un tik pat izcilu lektoru, kas parādīja cik vienkārši un tai pat laikā profesionāli var risināt un darīt darbu. Liels paldies Jums! Un it īpaši liels paldies Andrejam Kozlovam! Bija prieks iepazīties un klausīties, vedināja domāt un darīt citādāk to pašu, bet kvalitatīvāk un profesionālāk! PALDIES!!! “
“Seminārs “Klientorientēta komunikācija” ir viens no pēdējā laika interesantākajām tiešsaistēm. 4,5 stundas pagāja nemanot- saturīga informācija, lielisks pasniegšanas veids. Paldies par iespēju tikties ar tik augsta līmeņa pasniedzēju – biheivoristu Andreju Kozlovu.”
“Vienas no pēdējā laikā profesionālākajām apmācībām, kurām tiešām bija pievienotā vērtība! Reti sanāk dzirdēt tik kvalitatīvi un profesionāli pasniegtas mācības, lektoram Andrejam – 10 balles!”
“Semināra lektors A.Kozlovs ar dzīves piemēriem prata tēmu pasniegt ļoti viegli uztveramu. Bija interesanti klausīties, kā arī noteikti bonuss ir tam, ka šeit tika vērstas mācības arī uz komunikāciju un diskusiju, iesaistot klausītājus.”
– saiti uz vebināra “norises vietu” saņemsiet dienu pirms vebināra;
– pēc vebināra varēsiet uzdot vēl 1 jautājumu par semināra tēmu, sūtot to lektoram uz e-pastu;
– apliecinājumus par dalību seminārā saņemsiet PDF formātā savā e-pastā (pēc pieprasījuma apliecinājumu var saņemt arī pa pastu);
– vebinārs tiks ierakstīts un pēc pieprasījuma dalībnieki varēs saņemt pieeju tā ierakstam (ieraksts būs pieejams 5 dienas).
Lai nodrošinātu vebināra dalībnieku (īpaši to, kuri vebinārā piedalās aktīvi, pauž savu viedokli, dalās ar informāciju u.tml.) konfidencialitāti, personas datu aizsardzību un, lai radītu drošu mācību vidi, vebināra ieraksta skatīšanās ir paredzēta TIKAI tiem, kas iepriekš uz šo vebināru ir reģistrējušies.
Lai piekļūtu ierakstam, jāreģistrējas, izmantojot to e-pasta adresi, kurā saņemta pieeja tiešsaistes vebināram.
Details
- Start:
- 04.07.2023 10:00
- End:
- 06.07.2023 12:00
- Cost:
- €22.00 – €35.00
- Pasākums Category:
- KLIENTU APKALPOŠANA. REKLĀMA UN MĀRKETINGS.
Other
- minimum number of applications
- 5
- Semināru cikls
- Yes
- Seminar leader
- Andreja Kozlova
- Certificate seminar Title
- Klientorientēta komunikācija
- City in Certificate
- Rīgā
- Standard lesson duration in hours
- 6
Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!
Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!
Ja cenai piemērojama atlaide, tā būs redzama pēc semināra pievienošanas grozam.