Darbs ar klientiem: sarunas, agresīvs klients, “laika zagļu” minimizēšana, apmierinātības izvērtēšana
Pasūtījuma seminārs
Klients ir apmierināts, ja viņš nepatērē daudz enerģijas un laika, lai sasniegtu sev vēlamo, un tajā pašā laikā pakalpojuma / preces sniedzējs arī nedrīkst tērēt daudz enerģijas un resursu šajā procesā. Semināros mēs mācīsimies veidot vidi ērtu gan klientam, gan pakalpojuma / preces sniedzējam.
Šis semināru cikls veidots tā, lai vieglā un saprotamā veidā Jūs iegūtu zināšanas un uzlabotu iemaņas darbā ar klientiem, kuras vēlāk varat integrēt savā nozarē un tālāk jau ar tām darboties savā vidē.
SEMINĀRA – TRENIŅA TĒMAS
- Sarunas uzsākšana, uzruna un personiskas pieejas veidošana;
- Problēmjautājumu izzināšana un klienta virzīšana;
- Atbilstošas uzrunas piemeklēšana darbā ar klientiem.
- Agresīvi klienti klātienes sarunā;
- Agresīvi klienti tālruņa sarunā;
- Agresīvi klienti sarakstē;
- Stresa vadība darbā ar sarežģītiem klientiem.
- Robežas starp pasivitāti un agresivitāti;
- Manipulācijas tehnikas “vadi vai vadies”;
- Stimuli un pozīcijas laika vadībā;
- E-pasta komunikācija;
- Telefonsarunas un klātienes tikšanās.
- Datu vākšanas un apkopošanas metodes;
- Kvalitatīvās un kvantitatīvās aptaujas metodes;
- Precīzu demogrāfisko datu par klientiem segmentēšana;
- Datu apkopošanas un prezentēšanas metodes.
Andrejs Kozlovs
Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.
Iespējamās semināra valodas: latviešu, angļu vai krievu
Details
- Date:
- 24.05.2024
- Time:
- 10:00 - 16:00
- Pasākums Category:
- KLIENTU APKALPOŠANA. REKLĀMA UN MĀRKETINGS.
Other
- ShowOnlyInCalendar
- Yes
Piedalies semināru veidošanā!
Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!
Atlaides pastāvīgajiem klientiem
Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!
Ja cenai piemērojama atlaide, tā būs redzama pēc semināra pievienošanas grozam.