Loading Events

Darbs ar klientiem: sarunas, agresīvs klients, “laika zagļu” minimizēšana, apmierinātības izvērtēšana

Pasūtījuma seminārs

24.05.2024
10:00 - 16:00

Klients ir apmierināts, ja viņš nepatērē daudz enerģijas un laika, lai sasniegtu sev vēlamo, un tajā pašā laikā pakalpojuma / preces sniedzējs arī nedrīkst tērēt daudz enerģijas un resursu šajā procesā. Semināros mēs mācīsimies veidot vidi ērtu gan klientam, gan pakalpojuma / preces sniedzējam.

Šis semināru cikls veidots tā, lai vieglā un saprotamā veidā Jūs iegūtu zināšanas un uzlabotu iemaņas darbā ar klientiem, kuras vēlāk varat integrēt savā nozarē un tālāk jau ar tām darboties savā vidē.

SEMINĀRA – TRENIŅA TĒMAS

1.daļa. Sarunas ar klientu vadīšana:
  1. Sarunas uzsākšana, uzruna un personiskas pieejas veidošana;
  2. Problēmjautājumu izzināšana un klienta virzīšana;
  3. Atbilstošas uzrunas piemeklēšana darbā ar klientiem.
2.daļa. Darbs ar agresīviem klientiem:
  1. Agresīvi klienti klātienes sarunā;
  2. Agresīvi klienti tālruņa sarunā;
  3. Agresīvi klienti sarakstē;
  4. Stresa vadība darbā ar sarežģītiem klientiem. 
3.daļa. Kā darboties ar "laika zagļiem":
  1. Robežas starp pasivitāti un agresivitāti;
  2. Manipulācijas tehnikas “vadi vai vadies”;
  3. Stimuli un pozīcijas laika vadībā;
  4. E-pasta komunikācija;
  5.  Telefonsarunas un klātienes tikšanās.
4.daļa. Klienta apmierinātības izvērtēšana:
  1. Datu vākšanas un apkopošanas metodes;
  2. Kvalitatīvās un kvantitatīvās aptaujas metodes;
  3. Precīzu demogrāfisko datu par klientiem segmentēšana;
  4. Datu apkopošanas un prezentēšanas metodes.
Andrejs Kozlovs

Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.

Iespējamās semināra valodas: latviešu, angļu vai krievu

Details

Date:
24.05.2024
Time:
10:00 - 16:00
Pasākums Category:

Other

ShowOnlyInCalendar
Yes

Ja cenai piemērojama atlaide, tā būs redzama pēc semināra pievienošanas grozam.

Piedalies semināru veidošanā!

Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Atlaides pastāvīgajiem klientiem

Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.