Loading Events

Darbs ar klientiem: sarunas, agresīvs klients, apmierinātības izvērtēšana

Pasūtījuma seminārs

25.10.2023
10:00 - 15:00

Klients ir apmierināts, ja viņš nepatērē daudz enerģijas un laika, lai sasniegtu sev vēlamo, un tajā pašā laikā pakalpojuma / preces sniedzējs arī nedrīkst tērēt daudz enerģijas un resursu šajā procesā. Semināros mēs mācīsimies veidot vidi ērtu gan klientam, gan pakalpojuma / preces sniedzējam.

Šis tiešsaistes semināru cikls veidots tā, lai vieglā un saprotamā veidā Jūs iegūtu zināšanas un uzlabotu iemaņas darbā ar klientiem, kuras vēlāk varat integrēt savā nozarē un tālāk jau ar tām darboties savā vidē.

1.daļa. Sarunas ar klientu vadīšana.

Semināra saturs:

  1. Sarunas uzsākšana, uzruna un personiskas pieejas veidošana;
  2. Problēmjautājumu izzināšana un klienta virzīšana;
  3. Atbilstošas uzrunas piemeklēšana darbā ar klientiem.
2.daļa. Darbs ar agresīviem klientiem.

Semināra saturs:

  1. Agresīvi klienti klātienes sarunā;
  2. Agresīvi klienti tālruņa sarunā;
  3. Agresīvi klienti sarakstē;
  4. Stresa vadība darbā ar sarežģītiem klientiem. 
3.daļa. Klienta apmierinātības izvērtēšana.

Semināra saturs:

  1. Datu vākšanas un apkopošanas metodes;
  2. Kvalitatīvās un kvantitatīvās aptaujas metodes;
  3. Precīzu demogrāfisko datu par klientiem segmentēšana;
  4. Datu apkopošanas un prezentēšanas metodes.

SEMINĀRU CIKLU VADA:

Lektors Andrejs Kozlovs
Andrejs Kozlovs

Ieguvis augstāko akadēmisko grādu biheiviorismā (Vīnes universitāte), maģistra grādu sabiedriskajās attiecībās. Vadītāja un sabiedrisko attiecību speciālista pieredze – vairāk kā 13 gadi, uzkrāta, strādājot tādos republikas nozīmes objektos kā Liepājas pilsētas koncertzāle “Lielais Dzintars”, EUROPASS CV, Study in Latvia u.c.
Kopš 2005.gada vada seminārus un treniņus visdažādākajām auditorijām gan Latvijā, gan citur pasaulē par vadītprasmju uzlabošanu, stresa un konfliktu vadību, prokrastināciju, smadzeņu darbības optimizēšanu, sabiedrisko attiecību veidošanu, komunikāciju, telemārketingu, publisko uzstāšanos u.c. tēmām.

Atsauksmes par citiem Andreja vadītajiem semināriem:

“Liels paldies par teicami organizētiem kursiem un tik pat izcilu lektoru, kas parādīja cik vienkārši un tai pat laikā profesionāli var risināt un darīt darbu. Liels paldies Jums! Un it īpaši liels paldies Andrejam Kozlovam! Bija prieks iepazīties un klausīties, vedināja domāt un darīt citādāk to pašu, bet kvalitatīvāk un profesionālāk! PALDIES!!! “

“Seminārs “Klientorientēta komunikācija” ir viens no pēdējā laika interesantākajām tiešsaistēm. 4,5 stundas pagāja nemanot – saturīga informācija, lielisks pasniegšanas veids. Paldies par iespēju tikties ar tik augsta līmeņa pasniedzēju – biheivoristu Andreju Kozlovu.”

“Vienas no pēdējā laikā profesionālākajām apmācībām, kurām tiešām bija pievienotā vērtība! Reti sanāk dzirdēt tik kvalitatīvi un profesionāli pasniegtas mācības, lektoram Andrejam – 10 balles!”

“Semināra lektors A.Kozlovs ar dzīves piemēriem prata tēmu pasniegt ļoti viegli uztveramu. Bija interesanti klausīties, kā arī noteikti bonuss ir tam, ka šeit tika vērstas mācības arī uz komunikāciju un diskusiju, iesaistot klausītājus.”

Vairāk atsauksmju šeit

Print Friendly, PDF & Email

Details

Date:
25.10.2023
Time:
10:00 - 15:00
Pasākums Category:
Pasākums Tags:

Other

minimum number of applications
6
Semināru cikls
Yes
Seminar leader
Andreja Kozlova
Certificate seminar Title
Darbs ar klientiem:
Certificate seminar Sub title
sarunas, agresīvs klients, apmierinātības izvērtēšana
City in Certificate
Rīgā
Standard lesson duration in hours
6
ShowOnlyInCalendar
Yes

Ja cenai piemērojama atlaide, tā būs redzama pēc semināra pievienošanas grozam.

Piedalies semināru veidošanā!

Iesaki jaunu mācību tēmu, vai atsūti jautājumus un saņem 25% atlaidi semināra apmeklējumam!

Atlaides pastāvīgajiem klientiem

Apmeklē vismaz trīs seminārus, iegūsti pastāvīgā klienta statusu un saņem atlaides!

Subscribe for news

Subscribe for news by e-mail and don’t miss a good seminar!

You can to opt out of receiving news or to change the conditions for receiving news at any time by following the link in the newsletter.

Pieteikties jaunumiem

Piesakies jaunumiem e-pastā un nepalaid garām labu semināru!

Atteikties no jaunumu saņemšanas vai mainīt jaunumu saņemšanas nosacījumus būs iespējams jebkurā brīdī, pārejot uz jaunumu vēstulē norādīto saiti.